וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יקו אופואדו סיכם במכבי תל אביב עד 2020, ינחת בשבוע הבא

7.7.2018 / 12:16

שחקן הכנף הניגרי (25), שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, יחתום לשנתיים לאחר שתוכן לו ויזה. צמדים לעטר וקיארטנסון ב-0:6 על רמלה, שכטר לא שותף אך יהיה כשיר לפרנצווארוש

באדיבות האתר הרשמי

שחקן הכנף הניגרי צ'יקו אופואדו סיכם במכבי תל אביב על חוזה לשנתיים, וינחת בארץ במהלך השבוע הבא אחרי שיקבל את הוויזה לישראל. אופואדו, שנמצא כעת בניגריה, היה אמור לחתום בהיידוק ספליט, כאשר גם הפועל באר שבע הגישה לו הצעה רשמית, אך הניגרי העדיף בסופו של דבר את זו של מכבי תל אביב.

אתמול שלחו לו הצהובים הסכם לשנתיים, עד 2020, וזה חתם עליו ושיגר אותו בחזרה לישראל. יחד עם זאת, אופואדו יהיה צריך לעבור את הבדיקות הרפואיות כשיגיע ארצה, ורק לאחר מכן יחתום רשמית על חוזהו. ההערכה היא שעד יום רביעי תוכן עבורו הוויזה לישראל, ומיד לאחר מכן ימריא לתל אביב. במועדון רוצים לרשום אותו לצמד המשחקים מול פרנצווארוש במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, בזכות האפשרות שיש להם לרשום שני שחקנים עד 24 שעות לפני המשחק הראשון.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
לידיעה הראשונית המגעים בין מכבי תל אביב ואופואדו
צ'יקו אופואדו על סף חתימה במכבי תל אביב

צ'יקו אופואדו מכבי תל אביב.
בקרוב בישראל. אופואדו

אופואדו בן ה-25 סיים את חוזהו באסקישהירספור מהליגה הטורקית השנייה אחרי שכבש 12 שערים ובישל עוד שבעה ב-27 משחקי ליגה בעונה האחרונה, במהלכה הרוויח כ-400 אלף יורו. הניגרי הגיע לטורקיה ב-2012 מקבוצת אנוגו ריינג'רס, שיחק בטרבזון 1461, קרשיאקה וגם שנתיים בסמסונספור. סך הכול, השחקן כבש 59 שערים ובישל עוד 34 ב-182 משחקים בליגה השנייה.

הערב (שבת) קיימה מכבי תל אביב משחק אימון בקרית שלום מול בית"ר תל אביב רמלה והביסה אותה 0:6. וידאר קיארטנסון ואלירן עטר כבשו צמדים, אבי ריקן ומתן חוזז הוסיפו. איתי שכטר לא שותף בגלל כאבים, אבל הערכה כי יהיה כשיר למשחק הראשון מול פרנצווארוש במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. הקבוצה תמריא להונגריה ביום שלישי בבוקר.

עוד באותו נושא

צ'יקו אופואדו על סף חתימה במכבי תל אביב

לכתבה המלאה

צפו בביצועיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully