וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יקו אופואדו על סף חתימה במכבי תל אביב

6.7.2018 / 10:45

ניצחה את הפועל באר שבע במאבק? סגנית האלופה כבר העבירה את טיוטת החוזה לניגריה, לאחר ששחקן הכנף החליט להעניק לה עדיפות. בקפריסין ממשיכים לדווח: וורוס עשוי להגיע כמושאל

באדיבות האתר הרשמי

צ'יקו אופואדו נמצא על סף חתימה במכבי תל אביב. שחקן הכנף הניגרי, שהחזיק גם בהצעה מהפועל באר שבע וכן מהיידוק ספליט, אלניאספור וקבוצה נוספת בטורקיה, נתן העדפה לצהובים, שכבר העבירו את טיוטת החוזה לניגריה, שם הוא נמצא בחופשה לאחר שסיים את חוזהו באסקישהירספור הטורקית.

החתמת השוער היווני יאניס אנסטיס מילאה למעשה את מכסת ששת הזרים של הפועל באר שבע, שעוד מנסה לשחרר את מיהאי קורהוט כדי לצרף קשר למרכז השדה. כך מכבי תל אביב חזרה להוביל במרוץ, ועל פי גורמים בסביבת השחקן העסקה קרובה לצאת לפועל. ההרשמה לסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית נסגרת הלילה, אך ניתן לרשום עוד שני שחקנים חדשים עד 24 שעות לפני המשחק הראשון של כל סיבוב.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מכבי תל אביב או הפועל באר שבע? "ההתלבטות של אופואדו גדולה"
במכבי תל אביב מנסים להכשיר את עומר אצילי לקראת פרנצווארוש

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
יזכה לחיזוק משמעותי? ולאדן איביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אופואדו בן ה-25 סיים את חוזהו באסקישהירספור מהליגה הטורקית השנייה אחרי שכבש 12 שערים ובישל עוד שבעה ב-27 משחקי ליגה בעונה האחרונה, במהלכה הרוויח כ-400 אלף יורו. הניגרי הגיע לטורקיה ב-2012 מקבוצת אנוגו ריינג'רס, שיחק בטרבזון 1461, קרשיאקה וגם שנתיים בסמסונספור. סך הכול, השחקן כבש 59 שערים ובישל עוד 34 ב-182 משחקים בליגה השנייה.

במקביל, בקפריסין ממשיכים לדווח על האפשרות שפרקסיטליס וורוס, שחקן ההגנה היווני של אפואל ניקוסיה, יושאל למכבי תל אביב. הבלם בן ה-23, שמשחק לא מעט גם כמגן ימני, לא נכלל בסגל של אלופת קפריסין לקראת משחקיה הראשונים במוקדמות ליגת האלופות, כך שגוברים הסיכויים כי יעזוב בקרוב. גם קבוצות מיוון מעוניינות לצרפו כמושאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully