וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב או הפועל באר שבע? "ההתלבטות של אופואדו גדולה"

4.7.2018 / 10:15

שחקן הכנף הניגרי שמחזיק בהצעות משתי הישראליות, יחליט בקרוב היכן ישחק בעונה הבאה. לפי אחד ממקורביו, גם היידוק ספליט מעוניינת בו: "הוא מבין שהגיע הזמן לשחק במסגרת אירופית". דני פויאטוס סיכם כמאמן הנוער של ריאל מדריד

אוהדי מכבי תל אביב מוחים נגד עזיבתו של טל בן חיים ב-2018/צילום ועריכה: קובי אליהו

שחקן הכנף הניגרי צ'יקו אופואדו, שמחזיק בהצעות ממכבי תל אביב והפועל באר שבע, אמור להחליט בתוך זמן קצר היכן ישחק בעונה הבאה. מקורב לשחקן סיפר הבוקר בשיחה עם וואלה! ספורט כי אופואדו קיבל גם הצעה גבוהה מהיידוק ספליט וכי גם המועדון הקרואטי בעקבותיו.

"ההצעה הראשונה של מכבי תל אביב לצ'יקו לא היתה מספיק גבוהה", סיפר המקורב. "אחרי העונה הטובה שלו בטורקיה, הוא רצה חוזה של 800 אלף יורו נטו ולא משהו סביב 400 אלף כמו שהוא קיבל בטורקיה, אבל אז הוא הבין שהוא לא יכול לקבל את הסכומים האלה. מכבי תל אביב מאוד רוצה אותו וגם הפועל באר שבע. באר שבע הציעה לצ'יקו חוזה רשמי ובו בונוס כספי מאוד גבוה, אם תעפיל לליגת האלופות ואצלה גם משחקים שני שחקנים ניגרים שזה יכול לעזור לו להחליט".

לסיכום אמר המקורב: "ההתלבטות של צ'יקו מאוד גדולה. הוא יודע שהוא צריך להרים הילוך ולהתחיל לשחק במסגרת האירופית וזה יהיה מאוד מעניין לראות מה הוא יחליט".

אופואדו שיחק בשנתיים האחרונות באסקישהירספור מליגת המשנה בטורקיה. בשנתיים הללו כבש 19 שערים ובישל 14 נוספים.

דני פויאטוס, עוזרו של ג'ורדי קרויף בעונה שעברה, סיכם את תנאיו כמאמן קבוצת הנוער של ריאל מדריד, שם הוא מיועד להחליף את שחקן העבר גוטי. פויאטוס שלפני כחודש אמור היה להתמנות למאמנה של אומוניה ניקוסיה, חוזר למעשה לבלאנקוס אחרי שאימן את קבוצת הנערים (גם שם כמחליפו של גוטי) וסיים איתה במקום הראשון ב-2016/17.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הגישה הצעה לצ'יקו אופואדו
גיא חיימוב מתוסכל ונחוש לעזוב את הפועל באר שבע
הפועל באר שבע במגעים עם הקשר ראפידין עבדוללה

צ'יקו אופואדו שחקן אסקישהירספור. מתוך טוויטר, צילום מסך
ההכרעה מתקרבת. אופואדו/צילום מסך, מתוך טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully