וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע במגעים עם ראפידין עבדוללה. חיימוב יבקש לעזוב

3.7.2018 / 10:13

הקשר שגדל במארסיי ושיחק בשנתיים האחרונות בקאדיס, מנהל שיחות עם האלופה הישראלית. חיימוב פגוע מאוד ולפי שחקנים בקבוצה, יבקש לעזוב. זובאס, הרוש ומרציאנו מועמדים להגיע

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

הקשר ראפידין עבדוללה מועמד להפועל באר שבע. האלופה הישראלית כבר החלה בשיחות עם הקשר בן ה-24 וייתכן שהוא יצטרף אליה אחרי שסיים את חוזהו בקאדיס מליגת המשנה בספרד. יכול להיות שבאר שבע תבקש ממנו להגיע למבחנים, אבל אם הוא יסרב, ייתכן שיוחתם גם בלי התרשמות.

עבדוללה ששיחק בעבר בנבחרת הנוער של צרפת, החל את הקריירה במארסיי ורשם במדיה 15 הופעות בעונת 2012/13. בקיץ 2013 הוא נמכר ללוריין תמורת כחצי מיליון יורו ושיחק במדיה בשלוש השנים הבאות, בהן צבר 45 הופעות בליגה הבכירה בצרפת. בקיץ 2016 עבר ללא תמורה לקאדיס מליגת המשנה בספרד. החל משנת 2016 הוא משחק במדי נבחרת קומורו.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע שיחררה את הנבחן אדי סילבסטרה
רק לאחר שהציג תעודת יושר: סילבסטרה הגיע להתרשמות בבאר שבע
מיהאי קורהוט עבר MRI ויוכל לחזור לפעילות מלאה
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

גיא חיימוב שוער הפועל באר שבע. קובי אליהו
בדרך החוצה. חיימוב/קובי אליהו

מתיחות בין גיא חיימוב להפועל באר שבע בעקבות הפרסומים על ניסיון לצרף את שוער הפועל חיפה, ארנסט שטקוס. לפי שחקנים בקבוצה, חיימוב נראה אתמול כעוס מאוד במחנה האימון בפולין והוא פגוע מאוד ויבקש לעזוב. לשוער הייתה הצעה ממכבי חיפה לפני יותר מחודש, אך אז שללו בבאר שבע את האופציה הזו והבהירו לו שהוא נשאר כשוער הראשון של הקבוצה. אם המתיחות הקשה תגיע לפיצוץ הרי שבחיפה עשויים לפנות לחיימוב שוב ולנסות לצרפו.

אם חיימוב יעזוב, באר שבע תנסה לצרף שוער ואחד המועמדים הוא אמיליוס זובאס. בהפועל חיפה לא יסכימו לשחרר את שטקוס בלי שחיימוב יגיע אליהם, אבל בשלב זה לא נראה שהוא יסכים למהלך כזה. גם צירוף של שוער ישראלי נלקח בחשבון, כשבמקרה כזה אופיר מרציאנו או אריאל הרוש עשויים לקבל הצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully