וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע שיחררה את הנבחן אדי סילבסטרה

2.7.2018 / 9:36

הצוות המקצועי לא התרשם מהקשר האזרי וכעת מתנהל משא ומתן עם שני קשרים אחרים. גם אופציית אריק סאבו לא ירדה מהפרק. אלי טביב לא מעוניין למכור בשלב זה את יקוב סילבסטר שמעורר עניין

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

הפועל באר שבע שחררה את הנבחן אדי סילבסטרה. הקשר הפגין יכולת לא רעה בזמן ששהה עם האלופה במחנה האימונים בפולין, אך בקבוצה החליטו שהוא לא מספיק טוב כדי להוות שדרוג אמיתי. באר שבע מנהלת בימים האחרונים משא ומתן עם שני קשרים אחרים ומקווה לצרף אחד מהם בימים הקרובים. גם מועמדותו של אריק סאבו עוד לא ירדה מהפרק.

במקביל באר שבע רוצה את יקוב סילבסטר מבית"ר ירושלים, אך לפי גורמים הקבוצה מהבירה לא מעוניינת למכור שחקנים בשלב זה, בטח לא את החלוץ שמשכורותו נמוכה יחסית (ביחס למשכורת של עידן ורד, למשל, היא נמוכה משמעותית). בדיוק מהסיבה הזאת בית"ר תעדיף למכור את ורד. אם בכל זאת סילבסטר יעמוד למכירה, אלי טביב צפוי לדרוש עליו כחצי מיליון יורו.

הנסיונות לשחרר את מיהאי קורהוט נמשכים. אם הקבוצה תצליח לשחרר אותו היא צפויה לצרף שחקן נוסף, קשר או בלם. בבאר שבע חוששים שהפציעות הרבות יותירו אותם במאבקים באירופה ללא מספיק בלמים ולאחרונה עלתה האפשרות לצרף בלם זר.

עוד בנושא

רק לאחר שהציג תעודת יושר: סילבסטרה הגיע להתרשמות בבאר שבע
מיהאי קורהוט עבר MRI ויוכל לחזור לפעילות מלאה
באר שבע החליטה לא לממש את האופציה להתנתק מחוזהו של מוחמד גדיר

אדי סילבסטרה במדי גרנאדה, 2014. GettyImages
יכולת לא רעה שלא הספיקה. אדי סילבסטרה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully