וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע החליטה לא לממש האופציה להתנתק מחוזהו של גדיר

30.6.2018 / 19:16

האלופה יכולה הייתה להיפרד מהחלוץ שלא יצא למחנה האימון תמורת פיצוי של מאה אלף דולר, אך בחרה שלא וחוזהו יישאר בתוקף עד לסיום העונה. לך פוזנן ניצחה 1:2 את האדומים במשחק הכנה

שחקן הפועל באר שבע מוחמד גדיר. יוסי ציפקיס
יישאר או יעזוב? מוחמד גדיר/יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע נחלה היום (שבת) הפסד ראשון במחנה האימונים בפולין, לאחר שנכנעה 2:1 ללך פוזנן הפולנית. לואי טהא כבש כבש אחרי 50 שניות, אבל ההגנה של האלופה חלמה פעמיים לפני סוף המחצית הראשונה וספגה פעמיים משערים כמעט זהים. ברק בכר חילק דקות לאדי סילבסטרה ולשיר צדק שחזר מהשעייה ארוכה, ביצע שינויים במחצית השנייה וראה את קבוצתו יוזמת ותוקפת יותר, אבל סובלת מחוסר מזל כששערים של גיא מלמד ותומאש פקהארט נפסלים בטענת נבדל.

זה היה המשחק הלפני-אחרון של באר שבע לפני המשחק הראשון בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות, ב-10 ביולי מול פלורה טאלין באסטוניה. בין לבין, היא תפגוש גם את פוגון שצ'צ'ין ביום שלישי הקרוב.

הרכב הפועל באר שבע: גיא חיימוב, בן ביטון, אורן ביטון, לואי טהא, שיר צדק, דן איינבינדר, מרואן קבהא, אדי סילבסטרה, חן עזרא, מאור מליקסון, בן שהר.

בנושא אחר, האלופה החליטה שלא לממש את האופציה להתנתק מהחוזה של מוחמד גדיר והיא משאירה את חוזהו תקף עד סוף העונה. למועדון הייתה אפשרות עד מחר בבוקר להודיע לשחקן על שחרורו תמורת פיצוי של מאה אלף יורו, אך בסופו של דבר התקבלה החלטה שלא לממש אופציה זו. גדיר לא יצא למחנה האימונים ולא מן הנמנע שקבוצות אחרות ינסו לצרפו, אלא שהשחקן עצמו כבר הבהיר לפני כחודש שאם בקבוצה יחליטו שהחוזה תקף הוא לא יסכים לעזוב ויישאר עד סוף העונה.

seperator

מהלך המשחק

דקה 77: כדור חופשי של דן איינבינדר הגיע למחליף תומאש פקהארט שהמשיך פנימה. גם הפעם השער נפסל בטענת נבדל.

דקה 63: גיא מלמד גלגל כדור לרשת החשופה אחרי טעות בהגנה הפולנית, אבל השופט טען שהשער נכבש מעמדת נבדל.

דקה 44: גול! באר שבע שוב ספגה מכדור קרן, אחרי מהלך כמעט זהה. דרקו יבטיץ' היה רשום על הכיבוש, אחרי עוד בלבול של חיימוב ושל שחקני ההגנה.

דקה 6: גול! לך פוזנן השוותה. לוקאש טראלקה ניצל חולמנות בהגנה של באר שבע אחרי כדור קרן ונגח מקרוב פנימה. 1:1.

דקה 1: גול! באר שבע עלתה ליתרון כבר אחרי 50 שניות. כדור חופשי של מליקסון ניתז לעבר איינבינדר שהמשיך באוויר ומצא את לואי טהא מקרוב. הבלם שלח רגל והרשית. 0:1 לבאר שבע.

(עדכון ראשון: 13:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully