וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במגעים לצירופו של צ'יקו אופואדו

3.7.2018 / 17:25

שחקן הכנף הניגרי (25) סיים את חוזהו באסקישהירספור מהליגה השנייה בטורקיה אחרי 12 שערים ו-7 בישולים בעונה האחרונה, ומחזיק גם בהצעה מאלניאספור. אנריק סבוריט: "הגעתי כדי לזכות באליפות", תומאס פרינס הושאל לחדרה

אוהדי מכבי תל אביב מוחים נגד עזיבתו של טל בן חיים ב-2018/צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב מנהלת מגעים לצירופו של הקיצוני הניגרי צ'יקו אופואדו. אחרי צירופם של ז'איר אמאדור ואנריק סבוריט, מכבי תל אביב רוצה לסגור גם עם שני שחקני קישור, אחד מרכזי והשני שחקן כנף. אופואדו בן ה-25 סיים את חוזהו באשקישהירספור מהליגה הטורקית השנייה אחרי שכבש 12 שערים ובישל עוד שבעה ב-27 משחקי ליגה בעונה האחרונה, במהלכה הרוויח כ-400 אלף יורו. פרט למכבי תל אביב, המחפשת שחקן כנף שימלא את מקומו של ניק בלקמן שחזר לדרבי קאונטי, גם אלניאספור מהליגה הבכירה בטורקית מנסה לצרפו.

צ'יקלובה (צ'יקו) אופואדו הגיע לטורקיה ב-2012 מקבוצת אנוגו ריינג'רס, שיחק בטרבזון 1461, קרשיאקה וגם שנתיים בסמסונספור. סך הכול, השחקן כבש 59 שערים ובישל עוד 34 ב-182 משחקים בטורקיה, אך רק כעת, עם סיום חוזהו, קיבל הצעה מהליגה הבכירה, כשכאמור אלניאספור פנתה אליו.

במקביל, נמשכים הדיווחים בקפריסין לגבי האפשרות ששחקן ההגנה פרקסיטליס וורוס יגיע למכבי תל אביב כמושאל מאפואל ניקוסיה. ביווני בן ה-23, שרשם שש הופעות מלאות בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הקודמת ויכול לשחק כבלם וכמגן ימני, מעוניינות גם כמה קבוצות ממולדתו.

מכבי תל אביב שלחה בינתיים את הקשר בן ה-19 תומאס פרינס לשנת השאלה בהפועל חדרה, שם יצטרף מחר לאימונים.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב הביסה את ביטוביה ביטוב 0:4
למעלה מ-9,000 אוהדים של מכבי תל אביב חידשו מנוי
בגלל תו חניה: הסכסוך בין מכבי תל אביב לאוהד הוותיק

צפו בביצועיו של אופואדו

המגן החדש של מכבי תל אביב, אנריק סבוריט, התראיין לאתר הרשמי של המועדון וסיפר על הימים הראשונים בצהוב. "כשקיבלתי את ההצעה ממכבי, הדבר הראשון שעשיתי היה לבדוק על תל אביב, ישראל ועל המועדון. ידעתי שמדובר בקבוצה חזקה", אמר.

סבוריט הוסיף: "ההתאקלמות קלה מאוד, החברים לקבוצה נהדרים, צוות האימון קיבל אותי יפה מאוד ואני מאוד שמח מהדרך שבה מתייחסים אליי מהרגע שהגעתי. האוהדים הולכים לקבל שחקן עם שמחת משחק, שאוהב לתקוף, לייצר הזדמנויות ולעזור לקבוצה. עם כל הדברים האלו אני בטוח שהם יהיו מרוצים ממני".

לגבי המטרות אמר: "הציפיות שלי הן לעזור לקבוצה לעלות לשלב הבתים של הליגה האירופית ולזכות באליפות - אני יודע שזה מאוד חשוב למועדון. זכייה באליפות היא אחת הסיבות להגעתי. ז'איר אמאדור? לא הכרנו אישית לפני כן, אבל כשידעתי שהוא חתם במכבי דיברתי איתו והוא סיפר לי שהוא מאוד מרוצה מהימים הראשונים שלו במועדון. אני בטוח שכשנשחק ביחד נבין אחד את השני באופן טוב מאוד".

(עדכון ראשון: 13:17)

אנריק סבוריט שחקן אתלטיק בילבאו. GettyImages
מרוצה מאוד. אנריק סבוריט במדי בילבאו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully