וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וליאן סטו חתם לשנתיים בהפועל באר שבע, ויטור יוקפא עד להחלמתו

8.7.2018 / 21:20

קפטן נאנסי בן ה-30 נרשם בסגל הקבוצה למשחקים נגד פלורה טאלין במוקדמות האלופות. הוא הואשם בשנה שעברה בתקיפת בת זוגו. הבלם יפנה את מקומו בסגל עד להחלמתו וחזרתו למשחק פעיל

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

הפועל באר שבע ממשיכה להתחזק: ז'וליאן סטו, קפטן נאנסי מהליגה השנייה בצרפת, חתם לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת במועדון. סטו בן ה-30, יכול לשחק במגוון תפקידים, ובעונה האחרונה הוצב כבלם, מגן ימני, מגן שמאלי ובעיקר כקשר אחורי. הוא הגיע לנאנסי מטור ב-2014, שיחק עם הקבוצה גם בליגה הבכירה (שער ושני בישולים ב-28 הופעות) ובמהלך הקריירה רשם 257 משחקים בליגה השנייה (10 שערים ו-11 בישולים).

סטו יירשם בסגל הקבוצה למשחקים באירופה ויטוס מחר בבוקר על מנת להצטרף לקבוצה באסטוניה, שם היא תפגוש את פלורה טאלין במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. הקבוצה הודיעה גם שמי שיפנה בינתיים את מקומו בסגל לסטו יהיה הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור, שיוקפא עד להחלמתו וחזרתו למשחק פעיל, וזאת על מנת לפנות מקום לסטו במצבת הזרים של הקבוצה. מיגל ויטור יחזור לסגל עם החלמתו וחזרתו למשחק פעיל וימשיך את תהליך השיקום במסגרת המועדון.

סטו נחשב לדמות אהודה מאוד בנאנסי, ונשאר כך למרות שהואשם בהכאת בת זוגו. בין השניים התנהל ויכוח בנוגע לענייני כספים, שהפך לתקרית אלימה והוביל למעצרו של השחקן במרץ 2017. סטו הכחיש כי סטר לאישה או חבט בה כפי שנטען תחילה, ועל פי עדותו בבית המשפט, בת הזוג שרטה את פניו והוא בתגובה אחז בכוח בזרועה ודחף אותה. "אם הייתי עושה יותר מזה, הייתי מודה", אמר בדיון. קצת יותר מחודשיים לאחר המעצר, התביעה הגיעה עמו להסדר טיעון של שלושה חודשי מאסר על תנאי וכן פיצוי כספי של 3,500 יורו לבת הזוג.

עדכון ראשון: 10:37

שחקן הפועל באר שבע ז'וליאן סטו, אסי רחמים. פייסבוק הפועל באר שבע, אתר רשמי
עוד חיזוק לבאר שבע. סטו/אתר רשמי, פייסבוק הפועל באר שבע

רעייתו של גיא חיימוב סינדי פרסמה היום (ראשון) פוסט בו התייחסה לשמועות לפיהן בעלה ניהל משא ומתן עם קבוצות אחרות כשהיה תחת חוזה בשורות הפועל באר שבע. סינדי חיימוב כתבה בין היתר: "גיא מעולם לא ניהל משא ומתן תחת חוזה. חבל שיש מי שמנסה להפיץ שמועות שקריות וזדוניות. אנו כואבים את הסיטואציה אליה נקלע גיא. בטח אחרי התרומה הגדולה שלו לקבוצה".

אלונה ברקת מוכנה להתפשר בעניינו של השוער על סכום של 750 אלף שקל במקום מיליון שקל שאותו דרשה תחילה, אך מכבי תל אביב תוכל לשלם את הסכום רק אם תמכור את אחד השחקנים הזרים שלה.

הפועל באר שבע המריאה הבוקר (ראשון) לאסטוניה לקראת המפגש המסקרן ביום שלישי מול פלורה טאלין במסגרת מוקדמות ליגת האלופות.

הקבוצה תערוך מחר אחר הצהריים אימון מסכם ומסיבת עיתונאים. מי שלא המריאו עם הקבוצה הם השוער גיא חיימוב, המגן מיהאי קורהוט והחלוצים גיא מלמד ומוחמד גדיר. תומאש פקהארט המריא עם הקבוצה אך ההחלטה לגביו תתקבל בהמשך וייתכן שיגיע חלוץ זר במקומו. הפנים החדשות היו של השוער יאניס אנסטיס, אך מי שיפתח בשער הוא דודו גורש. טוני וואקמה עדיין פצוע וכך גם חאתם עבד אלחמיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully