וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סטו הוא השחקן שיכול לעזור לבאר שבע לעשות צעד קדימה באירופה"

9.7.2018 / 11:28

קסאבייה תומא ששיחק עם הזר החדש של האלופה, לוואלה! ספורט: "ז'וליאן יסתגל במהירות. הוא לא מפסיק לרוץ, טוב עם הכדור ומאוד טקטי. העמדה הטובה ביותר שלו בעיני היא קשר אחורי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בעיצומה של עונת 2015/16 דיבר קסאבייה תומא - אז בלם מכבי פתח תקוה - עם אחד מחבריו ואמר לו: "הפועל באר שבע הולכת לזכות באליפות. מכבי תל אביב קבוצה מעולה, אבל באר שבע זה פשוט משהו אחר. אתה לא יודע מאיפה היא תתקוף אותך. ימין, שמאל, מהאמצע, עם 5-6 שחקנים".

תומא צדק. באר שבע זכתה באותה עונה באליפות, הראשונה מתוך שלוש ברציפות. לכן, כשז'וליאן סטו התקשר אליו לשאול אודות הקבוצה מבירת הנגב, היו לו רק דברים טובים לומר. "ז'וליאן חבר טוב שלי, שיחקנו ביחד", מספר תומא לוואלה! ספורט, "הוא התקשר אלי לשאול על החיים בישראל, על הפועל באר שבע ועל המאמן שלה. כמובן שאמרתי דברים טובים. אני מתכוון להתקשר לדור אלו וגיא מלמד ולבקש מהם שיעזרו לו בהתאקלמות".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע תקפיא את מיגל ויטור
השוער יאניס אנסטיס חתם בהפועל באר שבע
מוחמד גדיר לא נרשם למשחקים נגד פלורה טאלין

ז'וליאן סטו, כדורגלן נאנסי. GettyImages
"שחקן מאוד מגוון שלא מפסיק לרוץ". סטו/GettyImages

תומא שיחק עם הזר החדש של הפועל באר שבע במשך שלוש עונות (2008/9, 2009/10 ו-2012/13) בקבוצת טור מליגת המשנה בצרפת. הם בילו על המגרש ביחד ב-45 משחקים, מה שהופך את הבלם ששיחק בעונה החולפת בסקוטלנד לעד מושלם.

"ז'וליאן שחקן מאוד מוכשר שיכול לשחק בכמה עמדות", מספר תומא, "הוא גם היה קפטן בנאנסי, מה שמעיד על המנהיגות שלו. אני משוכנע שהוא יסתגל לליגת העל בקלות. הוא השחקן שיכול לעזור להפועל באר שבע לעשות עוד צעד בזירה האירופית".

הבלם הוסיף: "ז'וליאן יכול לשחק בהרבה מאוד עמדות ובכולן לעשות את העבודה בצורה טובה. מגן ימני, מגן שמאלי, בלם, אבל לדעתי העמדה הכי טובה שלו היא קשר אחורי. הוא שחקן שלא מפסיק לרוץ, יש לו איכות גבוהה עם הכדור והוא שחקן מאוד טקטי".

עוד באותו נושא

ז'וליאן סטו חתם לשנתיים בהפועל באר שבע, ויטור יוקפא עד להחלמתו

לכתבה המלאה
קסאבייה תומא שחקן מכבי פתח תקוה. יותם רונן
"ז'וליאן איכותי עם הכדור ומאוד טקטי". תומא/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully