וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסטיס חתם רשמית, חיימוב הגיע לאימון. קורהוט מסרב לעזוב ללא פיצוי

6.7.2018 / 9:19

השוער היווני הצטרף באופן רשמי: "בטוח שנמשיך להצעיד את הפועל באר שבע להישגים". סוכנו של ההונגרי: "הקבוצה לא מוכנה בשלב הזה לתת לו פיצוי". הפועל חיפה הציעה למגן חוזה לשנתיים

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

השוער היווני יאניס אנסטיס חתם היום (שישי) באופן רשמי על חוזה לשלוש שנים בהפועל באר שבע. אנסטיס הגיע לאימון הבוקר של האלופה וצפוי לערוך היכרות ראשונה עם חבריו החדשים. היווני אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד לחתום באלופת ישראל. יש לנו הרבה אתגרים גם בישראל וגם באירופה, התרשמתי מהאצטדיון וממה שראיתי יש בו אווירה חמה. אני בטוח שיחד נמשיך להצעיד את באר שבע להשגים".

לאחר הפיצוץ עם ארנסטס שטקוס, התברר שאנסטיס היה במגעים עם המועדון בשלושת השבועות האחרונים. לפי סוכן יווני, בבאר שבע לא עשו את הדברים מתוך לחץ אלא במחשבה ובבדיקות רציניות שנעשו אודות השוער. לפי אותו סוכן, לפני יותר משבוע הוצע השחקן לקבוצה אלא שאז ההבהירו בבאר שבע שהם כבר בודקים את האופצייה לצרפו ושהוא חזק ברשימות.

למעשה, אנסטיס שימש כתכנית מגירה למקרה ששטקוס לא יגיע. בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, אמר אתמול לתוכנית הרדיו "ספורט ברשת" שהיה מדובר במשא ומתן ארוך שלצערו לא הסתיים בחתימה. כפי שפרסמנו אתמול, הפיצוץ עם שטקוס הגיע אחרי שכץ דרש לשנות את העסקה מעסקה רגילה לכזו שבמסגרתה יגיעו גם שחקנים לחיפה. בבאר שבע ידעו שמהלך כזה עלול לקחת זמן ולכן פנו לתכנית החלופית והנחיתו מיידית את אנסטיס.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הפועל באר שבע הודיעה: השוער היווני יאניס אנסטיס סיכם לשלוש שנים
יואב כץ אישר: "יש מחלוקות, הפועל באר שבע יורדת מארנסטס שטקוס"

שחקן הפועל באר שבע גיא חיימוב. קובי אליהו
עושה רושם ששני הצדדים מעוניינים בעזיבתו. גיא חיימוב/קובי אליהו

מלבד היווני, גם השוער גיא חיימוב הגיע היום לאימון. השוער ונציגיו צפויים לשוחח עם ההנהלה בימים הקרובים ולהבין כיצד הצדדים נפרדים. כזכור, עוד במחנה האימונים החליט חיימוב לבקש לעזוב וכעת לאחר ההחתמה הצפויה של השוער היווני עושה רושם ששני הצדדים מעוניינים בעזיבתו של הישראלי. דודו גורש צפוי לעמוד בין הקורות במשחק הראשון נגד פלורה טאלין.

בעניין אחר, מיהאי קורהוט מסרב לעזוב את הקבוצה אם לא יקבל פיצוי "שמן" מהמועדון, כזה שיאפשר לו לחתום בקבוצה אחרת ועדיין להשתכר באותו סכום עליו הוא חתום בבאר שבע לשלוש העונות הקרובות. "הפועל באר שבע לא מוכנה בשלב זה לתת פיצוי לקורהוט ובמצב הזה הוא לא יסכים לעזוב", כך מסביר היום פטר פאונוץ', אחד מסוכניו ההונגריים של המגן השמאלי בשיחה עם וואלה! ספורט.

כידוע, בבאר שבע הודיעו לשחקן שהוא לא בתכניות המקצועיות לעונה הקרובה אך זה מעוניין בפיצוי שיאפשר לו לא להינזק כלכלית בשלוש העונות הקרובות. קורהוט מחזיק בחוזה לשלוש העונות הקרובות עליו הוא חתם רק באמצע העונה שעברה. לפי סוכניו, לשחקן יש כמה הצעות אך הן לא אטרקטיביות לעומת החוזה שהוא מחזיק באלופה הישראלית, ולכן המגן מצפה שהקבוצה תפצה אותו כך שיוכל לחתום בקבוצה אחרת ולא להיפגע.

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע הודיעה: השוער היווני יאניס אנסטיס סיכם לשלוש שנים

לכתבה המלאה
מיהאי קורהוט שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מוכנים לשחררו בחינם. מיהאי קורהוט/קובי אליהו

הסוכן ההונגרי הוסיף שבאר שבע דרשה בתחילה גם דמי העברה על ההונגרי, אך כעת במועדון מוכנים לשחררו בחינם. בהפועל חיפה מעוניינים מאוד בשחקן, כמו גם בבני סכנין, אלא שבחיפה שכבר הציגה הצעה קונקרטית הציעו חוזה לשתי עונות ולא לשלוש ובסכומים נמוכים משמעותית ממה שקורהוט מרוויח כרגע. לשחקן יש גם הצעות מהליגה ההונגרית שאינן מספקות אותו. אצל האלופה מקווים להגיע להסכם עם השחקן שכן העובדה שהחתימו את יאניס אנסטיס הציבה אותם שוב עם שישה זרים. בבאר שבע רוצים להחתים קשר זר אך בשלב זה, עד שקורהוט לא יסכים לעזוב, הם לא יוכלו לעשות זאת. "זה היה מוזר לי שבאר שבע בחרה להתנהל ככה, אבל אם היא תתעקש על זה, קורהוט פשוט יישאר וידרוש את מלוא החוזה", סיכם הסוכן.

שוער הפועל באר שבע גיא חיימוב. קובי אליהו
גיא חיימוב מגיע לאימון הפועל באר שבע/קובי אליהו
שחקן הפועל באר שבע אורן ביטון. קובי אליהו
אורן ביטון באימון/קובי אליהו
שחקן הפועל באר שבע מרואן קבהא. קובי אליהו
מרואן קבהא/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully