וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה: השוער היווני יאניס אנסטיס סיכם לשלוש שנים

5.7.2018 / 16:21

אחרי שעסקת ארנסטס שטקוס קרסה, האלופה הודיעה ששוערה בן ה-27 של א.א.ק. אתונה עבר בדיקות רפואיות וסיכם לשלוש עונות במועדון. יכולת טובה הובילה אותו לנבחרת יוון בשנת 2017

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

הפועל באר שבע קיוותה להתגבר על הפערים עם יואב כץ ולהחתים את שוער הפועל חיפה ארנסטס שטקוס, אך כבר הפעילה את תכנית המגירה שלה: האלופה הודיעה שהשוער היווני יאניס אנסטיס עבר בדיקות רפואיות וסיכם במועדון לשלוש שנים. לאחר הפרסום על מועמדתו, אנסטיס אמר לוואלה! ספורט טרם הודעת הסיכום: "אני יודע שהפועל באר שבע מתעניינת בי. הם דיברו עם הסוכן שלי. היום או מחר אשב איתו במטרה להבין בדיוק מה התנאים, ואז נחליט אם לסגור בישראל".

השוער היווני בן ה-27 התחיל את העונה שעברה כשוער ראשון בא.א.ק אתונה ושיחק בעשרה משחקי ליגה. הוא בעיקר הצליח להרשים במשחקי הליגה האירופית של היוונים, ועמד בשער כשקבוצתו נפרדה פעמיים ב-0:0 מרשים נגד מילאן. בעקבות סירובו לחתום על הארכת חוזה, הוצא מהסגל בהוראת ההנהלה ואיבד את אפודת השוער הראשון בחודש נובמבר ולמעשה לא שיחק מאז. בעונת 2014/15 היה אחראי על העלייה לליגה הראשונה ומאז הוא הפך לשחקן רוטציה ורשם בשלוש עונות 36 הופעות. השוער מתנשא לגובה של 1.98 סנטימטרים ואף הוזמן לסגל הנבחרת ב-2017 בשישה משחקים שונים. הוא כרגע שחקן חופשי אחרי שסיים את חוזהו באתונה.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
פיצוץ בהעברת שטקוס, כץ מאשר: "באר שבע יורדת משטקוס, אין עסקה"
ההבטחה שלא מומשה, ההכחשות הכוזבות: על התנהלות באר שבע עם גיא חיימוב

שוער א.א.ק. אתונה יאניס אנסטיס. AP
מגיע לאלופה. יאניס אנסטיס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully