וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ מאשר: "יש מחלוקות, הפועל באר שבע יורדת מארנסטס שטקוס"

בעלי הפועל חיפה ביקש לתקן מספר סעיפים בהסכם עם הפועל באר שבע, מה שגרם לנפילת העסקה שהייתה אמורה להיחתם הבוקר. הבעלים הוסיף: "העניין לא מסתדר. כרגע הוא נשאר בהפועל חיפה" על המחלוקות החדשות בעסקה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

פיצוץ בהעברת שטקוס להפועל באר שבע: לאחר שבעלי יואב כץ שלח הלילה (בין רביעי לחמישי) מסר להנהלת הפועל באר שבע לפיו הוא מבקש לתקן מספר סעיפים לגבי ההסכם שנערך עם הקבוצה מהדרום לגבי השוער הליטאי ארנסטס שטקוס, העסקה בוטלה. כזכור, מוקדם יותר פרסמנו כי הסעיפים עלולים להוביל לפיצוץ בעסקה, זאת לאחר שאנשי הפועל באר שבע זעמו על העיכוב בחתימה, ובמקביל קיבלו הצעה להחתים שוער אחר. מאוחר יותר אישר כץ את הידיעה ואמר: "זה נכון שיש בעיות בהעברת שטקוס להפועל באר שבע. ממה שבנתי מבאר שבע העניין לא מסתדר. כרגע שטקוס נשאר בהפועל חיפה ואין עסקה".

הסיבה לפיצוץ הייתה דרישה חדשה שהציב כץ בלילה והיא הפיכת עסקת שטקוס מעסקה שכוללת כסף בלבד לעסקת טרייד שבמסגרתה יעברו שחקנים מבאר שבע לחיפה. בשיחה לא עלו בפירוט השמות, אך ההערכה היא כי כץ התכוון להעברתם של גיא חיימוב ומיהאי קורהוט. בבאר שבע הבהירו שאם יתעקש על אופציית הטרייד, הם ירדו מהעסקה. שכץ הבהיר שזה המתווה היחידי שהוא מוכן אליו, האלופה ירדה מהעסקה והשלימה במהירות את עסקת השוער היווני.

כזכור, הצדדים קבעו לשוחח פעם נוספת היום בצהריים, וזאת בעקבות העובדה שכץ מתגורר בארצות הברית. כץ שוחח עם אנשי באר שבע והבין כי קיבלו הצעה להחתים שוער אחר, ובעקבות העובדה ששטקוס עדיין לא חתם בבאר שבע ולא נחתם הסכם מחייב, הם החליטו לבטל את העסקה.

מתברר כי שטקוס הגיע היום בהוראת כץ לאימון הפועל חיפה, וזאת משום שהבעלים לא היה בטוח שההעברה תצא לפועל, מה שאכן קרה. "פשוט לא ייאמן איזו יממה עברה עלינו. ניר קלינגר כל כך רצה את שטקוס בקבוצה וכעת הוא קיבל אותו". מוקדם יותר אף הוסיף אותו גורם בהפועל חיפה: "אם קליימן היה מגיע לכאן, הוא היה שוער שני".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ההבטחה שלא מומשה, ההכחשות הכוזבות: על התנהלות באר שבע עם גיא חיימוב
קלינגר במו"מ עם חיימוב. גורם: "קליימן? היה יכול להגיע כשוער שני"

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. יוסי ציפקיס
העסקה נפלה. יואב כץ/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully