וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר במו"מ עם חיימוב. גורם: "קליימן? היה יכול להגיע כשוער שני"

5.7.2018 / 7:18

במועדון אישרו כי קליימן סיכם אך טרם חתם. הפתרון: המאמן ביקש מכץ להחתים את חיימוב אחרי ששינה את דעתו - אחרת היחסים בין הצדדים ידרדרו. ללא קשר, נמשכים המגעים עם קלאודמיר וקורהוט

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי הדרמה אמש (רביעי), שכללה את הסיכום עם בוריס קליימן בו אינו מעוניין ניר קלינגר, והניסיון להחתים במקומו את גיא חיימוב, בהפועל חיפה טוענים כי ההחלטות בעניין יתקבלו היום. כזכור, אתמול בשעות הצהריים התברר כי קליימן סיכם את רוב התנאים שלו בקבוצה, בעוד שקלינגר שוחח עם חיימוב אחרי הנחיתה של הפועל באר שבע וביקש ממנו לשנות את דעתו בעניין ההגעה לקבוצה. במועדון אישרו כי קליימן סיכם אך טרם חתם על חוזה.

חיימוב, שסירב קודם לכן להגיע להפועל חיפה, הודיע כי הוא שוקל לחתום בקבוצה אחרי שהבין מקלינגר שיגיע אליה כשחקן בעל מעמד בכיר. מאוחר יותר שוחח כץ עם דודו דהאן, סוכנו של קליימן, והודיע לו כי הוא מאשר את הסיכום עמו. בהפועל חיפה אישרו כאמור כי החוזה טרם נחתם וכאן נכנס לתמונה קלינגר, שהודיע לכץ כי הוא לא מעוניין בשוער והוא מבקש להחתים מיידית את שוער באר שבע. "אם קליימן יגיע לקבוצה, יכול מאוד להיות שניר יחליט שיהיה שוער שני", העריך גורם בהנהלת הקבוצה. "ברגע שחיימוב נחת בארץ והודיע שהוא שוקל את העניין מחדש, התמונה השתנתה".

שוער בית"ר ירושלים בוריס קליימן מאוכזב. יוסי ציפקיס
יהיה שוער שני? בוריס קליימן/יוסי ציפקיס

קלינגר עצמו, שלא יגיע היום לאימון מסיבות אישיות, מקווה שכץ יכריז היום על סיכום עם חיימוב, אחרת היחסים בין הצדדים עלולים להדרדר עוד יותר. רק לאחרונה שרר מתח גדול בין כץ לקלינגר על רקע החוזה של המאמן, שהודיע כי הוא מקפיא את התכניות לעונה הבאה ויצא לחופשה פרטית באיטליה. מאוחר יותר החוזה נחתם עם סעיף שחרור לנבחרת.

"כץ מנסה להיות אלי טביב. הוא החתים את ניר לשנתיים, אבל ניר לא פראייר. הוא יודע בדיוק איך לעבוד. לא צריך להיות כאן מאבק של אגו. לקבוצה עדיף שחיימוב יגיע. נקודה", אמרו במועדון. ארנסטס שטקוס עבר אתמול לבאר שבע, אך אם חיימוב או מיהאי קורהוט יגיע לא יהיה מדובר בעסקת חליפין. יחד עם זאת, סוכם כי אם אחד מהשניים יגיע זה יהיה ללא תמורה, משום שהפועל באר שבע לא רוצה את השחקנים האלה בסגל שלה ומעוניינת להיפטר מהחוזה שלהם.

יש לציין כי שטקוס טרם חתם רשמית בהפועל באר שבע. השוער אמור לעבור בסוף השבוע, אבל עד אז נאמר לו להתייצב לאימוני הפועל חיפה.

עוד באותו נושא

כץ סיכם עם קליימן, קלינגר לוחץ להחתמת חיימוב. קלאודמיר ממתין לחתימה

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
מעדיף את חיימוב על פני קליימן. ניר קלינגר/קובי אליהו

עם קורהוט מתנהלים מגעים כבר מספר שבועות והמטרה היא לסגור איתו בימים הקרובים. כץ הודיע לקלאודמיר כי לאחר שהתפנה מקום של זר הוא שוקל להחתים אותו. "קורהוט, קלאודמיר וחלוץ זר. שניים מהשלושה ישחקו כאן", אמרו בחיפה. חלק מאוהדי הקבוצה הודיעו כי רק הגעה של חיימוב וקורהוט, ושם עוד זר בכיר, תניח את דעתם. המסר הזה הועבר גם לקלינגר וכץ.

המאמן יעמוד מחר על הקווים במשחק אימון מול הפועל חדרה, כשנכון לשלב זה נראה שרן קדוש יפתח בשער.

אחרי שהחרים אימון נוסף, מאמון קשוע חזר להתאמן מתוך תקווה שיגיע לפשרה עם ההנהלה לאחר שפונה מדירתו. חיים מגרלישווילי שלא חתום על חוזה הופיע לאימון במטרה לשמור על כושר וייתכן שיחתום ללא קשר למגן השמאלי שאמור להגיע.

השחקנים דורשים שהמנכ"ל אורן שטרלינג יטפל בעניין מכונת הקרח שמושבתת מאז תחילת האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully