וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ סיכם עם קליימן, קלינגר לוחץ להחתמת חיימוב. קלאודמיר ממתין לחתימה

4.7.2018 / 21:46

בעלי הפועל חיפה הודיע לדודו דהאן כי התנאים של שוער בית"ר ירושלים לשעבר מסוכמים, אך מאוחר יותר הודיע חיימוב כי הוא מעוניין להצטרף והמאמן ביקש מכץ לשנות את ההחלטה. הבעלים יכריע

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עוד דרמה בהפועל חיפה. בעלי הקבוצה יואב כץ סיכם הערב (רביעי) עם בוריס קליימן על הצטרפותו למועדון, אולם המאמן ניר קלינגר - שרוצה את גיא חיימוב - קיבל אור ירוק מסביבתו של השוער כי הוא מוכן לסגור מיידית בקבוצה. לפיכך, על פי גורמים במועדון, קלינגר ביקש מכץ להחתים את חיימוב ולא את קליימן כשמקורבים לעסקה טוענים כי המאמן לא מעוניין בשוער בית"ר ירושלים בעונה החולפת. כץ שוחח עם דודו דהאן, סוכנו של קליימן, והודיע לו כי מבחינתו התנאים מסוכמים, אולם מאוחר יותר בעקבות התשובה של חיימוב, כץ צריך להחליט אם לבטל את הסיכום עם קליימן לפני החתימה על החוזה ולהנחית בכרמל את חיימוב. בנוסף לסיכום עם קליימן, כץ הודיע לקלאודמיר כי הוא שוקל להחתימו מיידית בקבוצה. הברזילאי השיב כי הוא ממתין להחלטה הסופית כשכל הפרטים בין הצדדים כבר נסגרו (150 אלף דולר לעונה).

עוד קודם לכן דיווחנו כי בעקבות ההתפתחויות האחרונות, לפיהן התברר שארנסט שטקוס צפוי לחתום בהפועל באר שבע, רוצה הפועל חיפה לצרף שוער ישראלי במקומו שיפנה לה מקום לזר נוסף. המטרה של הקבוצה היא לצרף שני זרים מתוך שלושה שחקנים שהיא מתכוונת לצרף בעמדות הבאות: מגן שמאלי, קשר וחלוץ. המועמדים הם כמובן מיהאי קורהוט מהפועל באר שבע, שכזכור, הוצע לפני מספר שבועות ונחשב למועמד מוביל לעמדת המגן השמאלי, קלאודמיר מבית"ר ירושלים וכן חלוץ זר (בקבוצה נבחן כעת פטאר סלישקוביץ').

בשעות אחר הצהריים, אחרי שהפועל באר שבע נחתה בישראל, החלו שיחות בין הפועל חיפה לגיא חיימוב במטרה לשכנע אותו לחתום מיידית בקבוצה. כעת מתברר כי לאחר שהתנגד נחרצות למעבר להפועל חיפה, השוער הוותיק שוקל לחתום בקבוצה. הבעיה היא שיואב כץ שוחח עם דודו דהאן לגבי בוריס קליימן והסוכן לוחץ עליו לסגור עם השוער שלו ולא עם שוער הפועל באר שבע, אותו קלינגר מעדיף. כעת, לאחר שחיימוב, החליט לשקול מחדש את העניין, בהפועל חיפה מקווים שהוא זה שיגיע בסופו של דבר לקבוצה. קלינגר והצוות המקצועי קיבלו כבר החלטה כי רק צירופם של חיימוב וקורהוט, גם אם ללא קשר לעסקת שטקוס, יועילו לקבוצה. גורמים בהפועל חיפה העריכו כי אם חיימוב לא יגיע לקבוצה, הדבר עלול להוביל בהמשך למתיחות בין הבעלים למאמן אך ציינו כי הם מקווים שבסופו של דבר העניינים יסתדרו.

עוד בנושא
גם הפועל באר שבע הגישה הצעה לצ'יקו אופואדו
חיימוב המתוסכל יבקש לעזוב את הפועל באר שבע
הפועל באר שבע במגעים עם הקשר ראפידין עבדוללה

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
מסר ליואב כץ. ניר קלינגר/קובי אליהו

חיימוב עצמו פרסם הערב פוסט נרגש באינסטגרם בו שיתף בתחושותיו לנוכח ההחלטה של הפועל באר שבע להחתים את ארנסטס שטקוס. חיימוב כתב: "משפחה חברים אוהדים, אתם צודקים, זה מורכב, זה מפתיע וזה פוגע. נחתנו לאחר מחנה אימון מקצועי שהסתיים עבורי בחוויה קשה מאוד. ובכל זאת, חזרתי למשפחה למקום הבטוח. אקח רגע לחשוב, להתאפס, לעקל ולהתקדם לטוב ביותר עבורי ועבור משפחתי. אני לא פוסל כלום, מעריך ומוקיר את כל אלו שחושבים עבורי ודואגים לי . השם גדול ומארגן לי את הטוב ביותר. רק הוא יודע למה אני ראוי גם אם היום אני חווה צער רב שלא בצדק. תודה לכולם".

קודם לכן, מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר התייחס למעבר הצפוי של שטקוס לבאר שבע והביע אכזבה מהתנהלות מנכ"ל האלופה אסי רחמים. השוער הליטאי אמור להשלים את המעבר לקבוצה של ברק בכר תוך זמן קצר. לדברי קלינגר: "כל מה שקורה לגבי שטקוס והפועל באר שבע בשעות האחרונות נעשה על פי החלטת הבעלים ובשיתוף אסי רחמים ואלונה ברקת. הצוות המקצועי ואני הודענו ליואב בצורה ברורה שרק הגעתו של גיא חיימוב כשוער הפועל חיפה תניח את דעתנו מבחינה מקצועית. כמובן שיואב הוא הבעלים ובסוף זאת החלטה גם כלכלית וזאת זכותו צר לי שהיום בצהרים שוחחתי עם אסי רחמים והוא לא סיפר לי דבר".

גורם בבאר שבע אמר לוואלה! ספורט על דברי מאמן הפועל חיפה: "הוא מיתמם. הוא ידע על הסיפור מהרגע הראשון ועד הפרט האחרון". בבאר שבע מקווים ששטקוס יחתום עד מחר, כך שהמועדון יספיק לרשום את הליטאי בן ה-33 לצמד המשחקים נגד פלורה טאלין במוקדמות ליגת האלופות (10 ו-17 ביולי).

עדכון ראשון: 16:09

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully