וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההבטחה שלא מומשה, ההכחשות הכוזבות: על התנהלות באר שבע עם גיא חיימוב

5.7.2018 / 10:19

למרות הסיכום עם שטקוס, בבאר שבע טענו שהנושא עלה רק בימים האחרונים. אלא שהפרסומים תפסו את חיימוב לא מוכן וגרמו לקרע גדול. מי באמת קיבל את ההחלטה, ואיך קשורה מכבי חיפה?

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

1. ההבטחה לחיימוב שלא מומשה, ההכחשות שהתבדו

באמצע חודש ינואר התעניינה הפועל באר שבע בשוערה של בני יהודה אמיליוס זובאס לעונה הבאה. באותם ימים גורמים במועדון סיפרו שבהנהלה סימנו את השוער הליטאי כשוער הראשון בעונה הבאה. גיא חיימוב, שעמד בין הקורות באותם ימים, זכה מיידית להכחשה גורפת מהצוות המקצועי ואלו גם סיפרו לכל מי שרוצה לשמוע שהוא יהיה השוער הראשון של הקבוצה בעונה הבאה. החודשים עברו וחיימוב אט אט הציג תצוגות טובות שזיכו אותו במחמאות מקיר לקיר. אלא שבמקביל, גם הסדקים בינו לבין המועדון החלו להיווצר. השוער שהביא במו ידיו פעם אחרי פעם נקודות חשובות ראה איך מיגל ויטור,מיחאי קורהוט, בן שהר ואחרים זוכים להארכות חוזה ואיתו אף אחד אפילו לא יושב לדבר על העונה הבאה.

חיימוב לא הסתיר את אכזבתו מכך שחוזהו היה תקף עד לעונה הקרובה, והוא ציפה שאלונה ברקת תזמן אותו למשא ומתן. בבאר שבע מנגד לא תכננו לעשות כך והמתיחות עם השוער רק הלכה והתעצמה. בסביבתו של חיימוב מספרים שהוא החליט שלא לדרוש חוזה חדש ובנה על עונה טובה נוספת שלו שתגרום לו להרוויח חוזה חדש בבאר שבע, או להפוך לשוער הכי מבוקש בליגה.

לפני קצת יותר מחודש במכבי חיפה שלחו מסרים לסוכנו של השחקן שהם מעוניינים בחיימוב, אך זה קיבל מסר ברור מבאר שבע שהעניין לא על הפרק. חיימוב הבין מכך שיהיה השוער הראשון והדברים נרגעו קצת, אך באר שבע טוענים שגם הם כעסו על ההתנהלות של חיימוב שהתעסק בהצעה מחיפה, בזמן שיש לו חוזה בקבוצה. ברכבת ההרים הזו בין המועדון לשוער הרגיעה הייתה קצרה. הפרסומים על כך ששטקוס מועמד לבאר שבע תפסו את חיימוב שוב לא מוכן, וזה ביקש לדעת מהצוות המקצועי האם הדברים נכונים אך שוב נתקל בהכחשה גורפת. רגע לפני מחנה האימונים, אחד מהשחקנים בקבוצה המיוצג על ידי דודו דהאן, סיפר לשחקן ששמע ששטקוס מגיע בוודאות אך חיימוב שוב שמע הכחשה, שגרמה לו להיפגע כל כך אחרי ששמע שאכן יש סיכום עם שטקוס. בסביבת חיימוב היו משוכנעים שההחלטה היתה של ההנהלה, כשברק בכר העדיף להשאירו.

עוד בנושא:

שטקוס סיכם את תנאיו בהפועל באר שבע, חיימוב יבקש לעזוב מיידית
גם הפועל באר שבע הגישה הצעה לצ'יקו אופואדו
הפועל באר שבע במגעים עם הקשר ראפידין עבדוללה

גיא חיימוב שוער הפועל באר שבע. קובי אליהו
קיבל הבטחה שישמש שוער ראשון גם בעונה הבאה. גיא חיימוב/קובי אליהו

2. אפילו מאמן השוערים הופתע

אך לא רק את חיימוב המהלך הזה תפס בהפתעה. לא מעט אנשים בתוך המערכת, ביניהם גם חלק מהצוות המקצועי, היו משוכנעים שהפרסומים שקריים. מאמן השוערים כך למשל הכין כבר תוכנית עבודה לשנה הקרובה עם חיימוב. החיבור בין השניים חזק מאוד, כך שגם הוא האמין שהשוער הישראלי הוא זה שיעמוד בין הקורות העונה. גם שחקני ההגנה הופתעו במהלך המחנה ורבים מהם הביעו ביקורת על המהלך שלא לייחוס. "גיא מאוד אהוב בחדר ההלבשה", הסביר שחקן בקבוצה, "להרבה שחקנים כואב על הדרך שבה נעשו הדברים אבל כולם מבינים שזה המקצוע ועכשיו כולם יתנו את הגב לשטקוס ודודו גורש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ארנסט שטקוס שוער הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
יוכיח את עצמו בבאר שבע? ארנסט שטקוס/יוסי ציפקיס

3. הפלונטר של חיימוב

כעת, חיימוב נמצא בפלונטר סבוך. מצד אחד בבאר שבע מסכימים לשחררו בחינם להפועל חיפה, אך גם שם מאבק בין בעלים למאמן עשוי להוביל לכך שבכלל בוריס קליימן ינחת בקבוצה של יואב כץ וניר קלינגר. חיימוב עצמו הוזכר כמועמד למכבי חיפה ומכבי תל אביב, כשגם בית"ר ירושלים מגששת ועוקבת אחר ההתפתחויות. אלא שבשלב זה השוער עוד עשוי למצוא עצמו כשוער שלישי במועדון אם לא יעבור להפועל חיפה, והסאגה שגם ככה לא נעימה לאף אחת מהצדדים, תהפוך למעיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully