וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטקוס סיכם את תנאיו בהפועל באר שבע, חיימוב יבקש לעזוב מיידית

שוער הפועל חיפה בעונה שעברה הגיע לסיכום על תנאיו האישיים בשורות האלופה. בעקבות זאת, גיא חיימוב נמצא בדרכו החוצה מהמועדון. פלורה טאלין הביסה 0:13 את הליוס בגביע האסטוני

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

השוער ארנסטס שטקוס עבר הבוקר (רביעי) בדיקות רפואיות בהפועל באר שבע וסיכם את תנאיו בקבוצה. כעת ממתינים בהפועל באר שבע לאישור הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ לביצוע העסקה. בבאר שבע מאמינים כי אישור שכזה יגיע בימים הקרובים.

הפועל חיפה תקבל עבור השוער סכום של 1.2 מיליון שקל, כשעדיין לא ברור אם הקבוצה מהכרמל תקבל גם שחקנים בתמורה. חיפה מעוניינת במיהאי קורהוט בלי קשר לעסקת שטקוס .

בבאר שבע מקווים ששטקוס יחתום עד מחר, כך שהמועדון יספיק לרשום את הליטאי בן ה-33 לצמד המשחקים נגד פלורה טאלין במוקדמות ליגת האלופות (10 ו-17 ביולי). טאלין שיפרה היום את מצב הרוח שלה לקראת המפגש עם אלופת ישראל. זאת לאחר שהביסה את הליוס 0:13 במשחק במסגרת הגביע האסטוני. במחצית הובילה פלורה 0:6 והגדילה בהתמדה את יתרונה עד לשריקת הסיום.

בעקבות החתמתו של שטקוס, גיא חיימוב יבקש לעזוב מיידית. השוער לו היה חלק חשוב באליפות של באר שבע בעונה שעברה, מאוד פגוע וחלק מחבריו לקבוצה סיפרו שהוא מתכוון לבקש לעזוב. חיימוב כבר סירב לעבור להפועל חיפה כחלק מעסקת שטקוס. מכבי חיפה הביעה בו עניין לפני כמה שבועות וייתכן שהוא כן יצפין בסופו של דבר לכרמל, אלא שלצד הירוק.

בצל הסערה, באר שבע נחתה ממחנה האימונים בפולין. שחקן בקבוצה הגיב למתרחש ואמר:"אין ספר שזה העסיק אותנו בימים האחרונים. מה שעושים לגיא חיימוב זה לא יפה. אפשר להחליט ששחקן רכש כזה או אחר עדיף על שחקן קיים, אבל לא מכובד לשקר לו במשך חודש".

למרות הדברים בבאר שבע טוענים שלא שיקרו לחיימוב במשך תקופה ארוכה ושלמרות הפרסומים האופציה והדיבורים על עסקת שטקוס התרחשו בימים האחרונים".

עוד בנושא:

גם הפועל באר שבע הגישה הצעה לצ'יקו אופואדו
חיימוב המתוסכל יבקש לעזוב את הפועל באר שבע
הפועל באר שבע במגעים עם הקשר ראפידין עבדוללה

גיא חיימוב שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מאוד פגוע. חיימוב/ברני ארדוב

בהפועל באר שבע ממשיכים בניסיונות להחתים זר בעמדה קדמית, בין היתר בשל הביטחון בכך שקורהוט ימצא קבוצה אחרת ויפנה מקום של זר (הפועל חיפה מעוניינת בו בלי קשר לטרייד על שטקוס). צ'יקו אופואדו כבר קיבל הצעה ונמצא גם על הכוונת של מכבי תל אביב.

ראפידין עבדוללה שסיים חוזה בקאדיס הספרדית ואיפאני מתיו - קשר ניגרי שמשחק בלילסטרום הנורבגית, הם בין המועמדים לחיזוק במרכז המגרש.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב או הפועל באר שבע? "ההתלבטות של אופואדו גדולה"

לכתבה המלאה
שחקן הנבחרת הצעירה של ברזיל בשנת 2018, אנדראס פריירה, מול שחקן נבחרת ניגריה איפאני מת'יו. AP
בין המועמדים. איפאני מתיו מימין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully