וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע לא רשמה את מוחמד גדיר למשחקים מול פלורה טאלין

7.7.2018 / 10:09

האלופה מעוניינת בעזיבתו של החלוץ, אך זה לא מוכן ששכרו ייפגע. גם אנסטיס השוער החדש לא ברשימה, אך יירשם לפני המשחק. וואקמה ואוגו בפנים אך יחמיצו את המשחק הראשון, גורש יפתח בשער

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

הפועל באר שבע הגישה אתמול (שישי) בחצות את רשימת שחקני הסגל למשחקים נגד פלורה טאלין, רשימה שבה לא נכלל מוחמד גדיר, כאשר נראה שזו חלק מהסאגה בין השחקן לקבוצה. בבאר שבע לא מימשו את האופציה שהיתה להם להתנתק מחוזהו של השחקן תמורת פיצוי של מאה אלף יורו, אך מעוניינים בעזיבתו כשהשחקן עצמו הבהיר שלא יהיה מוכן לעזוב אם ייפגע בשכרו.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע קיבלה החלטה שלא לשחרר את גיא חיימוב בחינם
אנסטיס חתם רשמית, חיימוב הגיע לאימון. קורהוט מסרב לעזוב ללא פיצוי
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שחקן הפועל באר שבע מוחמד גדיר. יוסי ציפקיס
בדרך החוצה. מוחמד גדיר, מימין/יוסי ציפקיס

גם השוער החדש יאניס אנסטיס לא נרשם, אך בקבוצה יכולים לרשום עוד שני שחקנים עד 24 שעות לפני המשחק והשוער היווני יירשם וייצא עם הקבוצה לאסטוניה. אגב גיא חיימוב, שכן נכלל ברשימת השחקנים, דווקא לא צפוי לצאת לאסטוניה. מלבד גדיר והשוער היווני, גם מיגל ויטור הפצוע ומיחאי קורהוט שמחוץ לתוכניות המקצועיות לא נכללים ברשימה.

אנתוני וואקמה וג'ון אוגו נכללים אך לא ישחקו במשחק הראשון, כשאוגו יחזור לארץ בעוד כתשעה ימים ועשוי גם לא לשחק במשחק הגומלין. מי שיפתח בשער במשחק ביום שלישי הוא דודו גורש, כאשר בקבוצה מקווים שהשחקנים יתנתקו מכל סאגת הימים האחרונים ויחזרו עם ניצחון במשחק בו הם פייבוריטים ברורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully