וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע קיבלה החלטה שלא לשחרר את גיא חיימוב בחינם

6.7.2018 / 13:50

קבוצות שבדקו עם נציגי השוער את מעמדו קיבלו מסר שיצטרכו להעביר לאלופה כמיליון שקלים, אך במועדון מהדרום טוענים שהמחיר הסופי ייקבע רק במו"מ ישיר. הוא לא צפוי לצאת לאסטוניה

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

הפועל באר שבע קיבלה החלטה שלא לשחרר את השוער גיא חיימוב בחינם. ההערכה היא שתג מחירו ינוע סביב מיליון שקלים, כך על פי גורם באחת הקבוצות בכדורגל הישראלי שאף בדק אל מול סוכני השחקן את מעמדו בבאר שבע. לפי אותו גורם, למרות הסאגה, בבאר שבע אין כוונה לשחררו בחינם, דבר שגרם לפליאה אצל לא מעט קבוצות שהיו משוכנעות שהאלופה תשחרר את השוער, וזאת אחרי שהחתימה את יאניס אנסטיס היווני. למרות זאת, נראה שבאלופה נחושים לקבל דמי העברה עבור חיימוב.

גורם המעורה בפרטים סיפור שהמסר הועבר גם לסוכניו של השוער שיצטרכו כעת למצוא קבוצה שתסכים לשלם את דמי ההעברה, משימה שעלולה להיות לא פשוטה בכלל. בבאר שבע דוחים את הטענות לתג מחיר, אך מאשרים שלא ישחררו את השוער בחינם. גורם בקבוצה הסביר שקבוצה שתרצה את חיימוב תצטרך לפנות ישירות לאלונה ברקת ולהיכנס איתה למשא ומתן על המחיר.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
אנסטיס חתם רשמית, חיימוב הגיע לאימון. קורהוט מסרב לעזוב ללא פיצוי
הפועל באר שבע הודיעה: השוער היווני יאניס אנסטיס סיכם לשלוש שנים

דודו גורש שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לאלופה יהיו שלושה שוערים בכירים בסגל? דודו גורש/ברני ארדוב

חיימוב הגיע היום (שישי) לאימון והתאמן כרגיל עם הקבוצה, אך שחקנים העידו שבזמן המשחקונים השוער לא שותף. אותם שחקנים העידו שהוא כועס מאוד על ההתנהלות כלפיו ודמי ההעברה בוודאי לא מורידים מהמתיחות בין הצדדים. בדרום לא מבינים את הפליאה וטוענים שכפי שהם משלמים עבור שחקנים אחרים, כך הם מצפים שמועדונים אחרים ישלמו עבור שחקנים שלהם.

בקבוצות האחרות, כך על פי אותו גורם בכדורגל הישראלי, האמינו שבשל האופן בו חיימוב קיבל את ההודעה על "ניפויו" מעמדת השוער הראשון, יהיה רצון בבאר שבע לסיים את העניין מהר. אם האלופה תמשיך בדרישתה וחיימוב לא ימצא קבוצה, הוא יישאר בבאר שבע, שתחזיק במצב שכזה שלושה שערים בכירים בדמות אנסטיס, חיימוב ודודו גורש. גורש, אגב, חתם בקבוצה לעונה נוספת בציפייה להתמודד על אפודת השוער הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully