וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדי גוטליב: "אני אוהב מאוד את הפועל תל אביב, זה כמו בית בשבילי"

בלם האדומים התראיין לאתר הרשמי של המועדון על מנת לפתוח דף חדש עם האוהדים אחרי מתיחות שהייתה בין הצדדים בעונה החולפת: "אני מבין לליבם של אלה שעשו לי בוז, הם נפגעו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בלם הפועל תל אביב אדי גוטליב התראיין היום (ראשון) לאתר הקבוצה. יש לציין שבמהלך העונה האחרונה נרשמה מתיחות רבה בין גוטליב לאוהדי האדומים בשל פרסומים על כך שהוא מעוניין לעזוב. הראיון הזה נועד לעזור לו לפתוח דף חדש מול האוהדים.

עוד בנושא:
עורך דינו של אחמד עאבד יצא לטורקיה כדי לנסות לזרז את שחרורו

גוטליב בן ה-25 נשאל איך הוא מסכם את העונה החולפת וענה: "הייתה עונה לא פשוטה מהרבה בחינות. אף פעם לא כיף להתחיל את העונה כשאתה לא חלק מהקבוצה שלך, אם זה אימונים בצד ועוד הרבה מקרים שאני לא רוצה לחזור אליהם ולכן לא אפרט. אני בוחר להתעסק בצד החיובי, שמאז שקובי הגיע וביקש ממני לחזור לשחק הכול בא על מקומו בשלום מבחינתי - ואני שמח מאוד שהצלחנו לעמוד במשימה בסופו של דבר".

גוטליב המשיך ואמר: "אני לא רוצה לעסוק בכלל בשאלה של "מי התחיל?" אלא פשוט לפתוח דף חדש ולעשות סוף לסאגה הזו. קרו הרבה דברים מסביב שלא כולם יודעים, בחלקם אני לא אשם ובחלקם כן ואני מודע לכך - ועל כך אני מתנצל מעומק לבי. שוב, אני לא מאשים אף אחד, יש בכדורגל המון אמוציות ולפעמים דברים יוצאים מהקשרם". הבלם התייחס לקריאות הבוז שספג מאוהדי הפועל תל אביב: "כשאני עולה על המגרש עם החברים שלי, כולי מרוכז נטו במטרה והיא לנצח. יש מועדון שגדול מכולנו, יש צוות מקצועי, חברים לקבוצה שאני צריך לעבוד בשבילם ולהילחם איתם. כמובן שהייתי מאוד שמח שכל הקהל היה תומך בי, אבל אני יכול להבין לליבם של אלה שעשו את זה, הם נפגעו וגם אני נפגעתי ומעולם לא התבטאתי בנושא, אבל מצד שני אני חושב שהוכחתי לכולם שאני נלחם ואמשיך להילחם למען הקבוצה. אני לא מכיר אפשרות אחרת".

אדי גוטליב הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מרוצה בהפועל תל אביב. גוטליב/ברני ארדוב

צוות האתר שאל את גוטליב מדוע בחר להישאר בהפועל תל אביב: "בניגוד למה שאנשים חושבים או שניסו לצייר בתקשורת, אני אוהב מאוד את המועדון ומרגיש מחובר אליו. יש לכל אחד את החלום לשחק בחו"ל ואף פעם לא הסתרתי שזה גם החלום שלי. עם זאת, טוב לי בהפועל וסירבתי להצעות עם שכר גבוה יותר. הגעתי לפה בגיל 22, אני פותח כאן עונה רביעית והפועל בשבילי זה כמו בית שני ואני מרגיש חלק בלתי נפרד מהמועדון הענק הזה וגאה ללבוש את המדים בכל אימון ובכל משחק. חילוקי דעות בין הנהלה לשחקנים תמיד יש ותמיד יהיו, נפגעתי מאוד בפן הכלכלי מכל נושא הפירוק והתגובה הראשונית הייתה לבקש לעזוב, שוב, לא בגלל שלא טוב לי או שאני לא נהנה בהפועל, אלא בגלל נושאים כספיים וחילוקי דעות בעניין החוזה שחתמתי מול ההנהלה הקודמת. אני נמצא היום במקום טוב, מרגיש טוב פיזית ומקצועית ונהנה מכל רגע - לכן אני מעדיף שלא לעסוק בזה יותר וזו הפעם הראשונה והאחרונה שאדבר על זה. אני באמת רוצה לשים את העניין הזה מאחוריי".

כשנשאל לגבי העונה שעומדת בפתח, אמר גוטליב: ""אנחנו כרגע בהכנות ולקראת כל עונה יש התרגשות, אנחנו עובדים קשה ועם השחקנים שבאו ויגיעו בהמשך אני מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה שתשמח את הקהל. כמו שאמרתי, אני פותח כאן עונה רביעית ובהפועל תמיד האווירה טובה וחיובית. אני מאמין שהקהל שלנו ידחוף אותנו וביחד נצליח לעשות דברים יפים העונה. אני לא נוהג לדבר בדרך כלל, באמת שאני מעדיף להתעסק בלשחק כדורגל הכי טוב שאני יכול ולהצליח. אני מצפה כבר למשחק הראשון העונה ויאללה הפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully