וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של אחמד עאבד יצא לטורקיה כדי להשיג שחרור מגירסונספור

עורך הדין שרבל ג'וברן מנסה לקדם מהלך שנועד להעביר את החלוץ להפועל תל אביב: "מאמין שתוך יומיים תהיה תשובה". בסביבת עומר דמארי הזהירו: אם הפועל תל אביב לא תגיש הצעה רצינית, החלוץ יעדיף קבוצות אחרות

צילום ועריכה: קובי אליהו

עורך דינו של אחמד עאבד, שרבל ג'ובראן, יצא היום (ראשון) לטורקיה במטרה להשיג את שחרורו של החלוץ מקבוצת גירסונספור בה חתום לעונה הבאה. הטורקים עדיין חייבים להעביר לעירוני קרית שמונה סכום של כ-50 אלף יורו עד חודש ספטמבר עבור רכישתו של עאבד, שהתבצעה בינואר האחרון, וכרגע זה מה שמונע מהחלוץ לחתום בהפועל תל אביב.

בסביבתו של עאבד מאמינים כי יצליחו להשיג את השחרור וכשזה יקרה יכנסו למשא ומתן מתקדם עם הפועל תל אביב. יש לציין כי עם האדומים כבר הושג סיכום עקרוני על מעברו של החלוץ למתחם חודורוב. עורך הדין ג'ובראן אמר היום לוואלה! ספורט: "אני אופטימי ומאמין שתוך יומיים תהיה תשובה בנושא. אחמד שחקן מצוין וגם הטורקים יודעים זאת ובגלל זה הדברים קצת מתעכבים. ברגע שזה יסתיים אז נוכל לדבר על דברים אחרים".

בדומה לאחמד עאבד, גם עומר עומר דמארי צפוי לקבל השבוע שחרור מר.ב. לייפציג הגרמנית ולפתוח במשא ומתן רשמי עם הפועל תל אביב. דמארי נותן עדיפות לאדומים על פני קבוצות אחרות בליגת העל, אך בסביבתו כבר הזהירו כי אם הפועל תל אביב לא תגיש הצעה גבוה ורצינית, החלוץ יעדיף קבוצות אחרות.

עוד בנושא
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מכבי תל אביב ומ.ס אשדוד דנות באפשרות לטרייד. גדי קינדה יועבר?
מכבי חיפה: לחץ על מאנג'ק לנחות בהולנד. ההצעה: 400 אלף יורו לעונה

אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. לילך וייס, מערכת וואלה!
"הדברים מתעכבים כי אחמד שחקן מצוין". עאבד/מערכת וואלה!, לילך וייס

בהנהלת הפועל תל אביב מעריכים מאוד את המאמן קובי רפואה שהתפטר וחזר לתפקידו כעבור שעות אחדות בשבוע שעבר. יש לציין כי רפואה התפטר בגלל הסחבת בנושא הרכש ובהנהלה עשו כל שביכולתם כדי שהמאמן יחזור בו מן ההחלטה. זאת בשל ההערכה המקצועית כלפיו.

מי שעסקו בתיווך בין האחים ניסנוב לרפואה הם נציגו של מאיר תושב, בועז תושב ומנהל הקבוצה מורדי דדון. לשלושה היה ברור כי ברגע שהאחים ניסנוב והמאמן ישבו סביב שולחן אחד כל המחלוקות יסתיימו. לאחר שובו של קובי רפואה לתפקיד טענו בהפועל תל אביב: "אחרי דקה בערך כולם חזרו לדבר כאילו לא קרה כלום. זה מצחיק שהיה פיצוץ אבל שני הצדדים רוצים בדיוק את אותם דברים".

במועדון הבטיחו למאמן כי עוד השבוע, לפני היציאה למחנה האימונים יחתימו לפחות שני שחקני רכש משמעותיים ולאחר המחנה, לפי ראות המאמן יחזקו עוד את הקבוצה.

בתוך כך, הודיעה הפועל תל אביב על שיתוף פעולה עם מכון דוידסון, הזרוע החינוכית למדע של מכון ויצמן. במסגרת שיתוף הפעולה ילמדו הקבוצות במועדון את הקשר הישיר שבין מדע לכדורגל כאשר הדוגמאות יילקחו מהשטח וממשחקי המונדיאל שמתרחשים ממש עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully