וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנטי חתם לשלוש שנים במכבי חיפה, גם סלליך. דונלד מועמד

8.7.2018 / 16:15

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שני הקשרים חתמו על חוזים חדשים ויצטרפו למחנה האימונים של הירוקים. קשר הכוכב האדום בלגרד ברשימת המועמדים של מוחמד אלאך, נמשכים המגעים גם עם מאנג'ק

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: תומר לוי

קשר מכבי חיפה עמית זנטי חתם היום (ראשון) לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות. הקשר, שגדל במחלקת הנוער הירוקה, אמר לאחר החתימה: "אין מאושר ממני להמשיך במכבי חיפה, המועדון בו גדלתי. לאורך כל הזמן הזה של המו"מ היה לי חשוב להישאר בשביל הקהל הגדול הזה. אעשה הכול כדי לשמח אותם". מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב: "עמית שחקן בית והיה לנו חשוב מאוד להשאיר אותו ולחדש איתו את החוזה. מה שהכי חשוב כרגע זה לתת לו את כל הכלים כדי שזה יצליח".

לידיעה הראשונית:
סינטיאהו סלליך קרוב לסיכום לשנתיים
תפנית: זנטי וסוכנו נפגשו עם יעקב שחר, והוא קרוב לחתימה

אחרי שקיימה בשבוע שעבר מחנה בן ארבעה ימים, מכבי חיפה לא תתאמן היום (ראשון) ומחר תערוך אימון אחרון בישראל לקראת ההמראה להולנד. פרד רוטן צפוי לכלול בסגל שלו את קאיו הברזילאי, כשקלאוס צפוי להישאר בישראל ויעבוד עם מאמן כושר אישי עד שימצא קבוצה. גם עומרי בן הרוש ימריא, אך המטרה כרגע היא להשתחרר מהחוזה שלו.

במועדון ממשיכים לנהל משא ומתן עם הקשר הקמרוני ז'ורז' מאנג'ק ולוחצים על סוכנו במטרה שינחת במחנה השבוע. מאנג'ק דורש כ-400 אלף יורו לעונה וההערכה היא שאם יגיע זה יהיה בחוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת. "אין שום בעיה מבחינה כספית. מכבי חיפה מחכה להחלטה של השחקן", אמר מקורב לעסקה. מועמד נוסף שהוזכר לקבוצה הוא קשר הכוכב האדום הבלגרד מיטשל דונלד. הקשר בן ה-29 משחק מאז קיץ 2015 בכוכב האדום בלגרד והוא נחשב להצטרף למכבי חיפה.

סינטאיהו סלליך חתם רשמית על החוזה בסוף השבוע ומכבי חיפה תודיע על כך רשמית בקרוב.

עוד בנושא

מכבי חיפה במגעים מתקדמים עם הקשר הקמרוני ז'ורז' מאנג'ק
סינטאיהו סלליך חתם לשנתיים. דיווח: מיג'ן באשה קרוב לסיכום

עדכון ראשון: 08:05

שחקן הכוכב האדום בלגרד מיטשל דונלד. AP
מועמד. מיטשל דונלד במדי הכוכב האדום/AP
שחקן מכבי חיפה עמית זנטי עם מנכ"ל המועדון אסף בן דב. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
נשאר במכבי חיפה. זנטי/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully