וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סינטאיהו סלליך חתם לשנתיים. דיווח: מיג'ן באשה קרוב לסיכום

5.7.2018 / 23:35

הקשר בן ה-27 חתם רשמית וישתכר 200 אלף דולר לעונה, כשמענק בסך 80 אלף דולר יוקדם לו. באלבניה טוענים כי הקשר בן ה-31 שסיים את חוזהו בבארי יחתום בקרוב, במכבי חיפה מכחישים

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: תומר לוי

הקשר סינטאיהו סלליך חתם היום (חמישי) רשמית על החוזה החדש במכבי חיפה. כזכור, הקשר דרש לפתוח את חוזהו בתום העונה החולפת ולאחר משא ומתן ארוך, החליטה מכבי חיפה להקדים את המענק שהוא אמור לקבל בסך 80 אלף דולר ובנוסף לשדרג את חוזהו הנוכחי. סלליך הרוויח כ-160 אלף דולר לעונה כשחוזהו היה אמור להשתדרג ב-10%. על פי הסיכום החדש סלליך ירוויח 200 אלף דולר לעונה לשנתיים הקרובות, לא כולל המענק בסך הכול 80 אלף דולר, כך שהוא ירוויח 240 אלף דולר לעונה בשנתיים הקרובות. סלליך חתם באמצעות עורך הדין אלדד אהרוני.

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
רוטן: "הסגל לא סגור", מדוע הירוקים יערכו שני משחקי אימון ביום אחד?
היריבות של מכבי חיפה במחנה: ספרטה רוטרדם וקבוצה מהליגה השלישית
מכבי חיפה: צפי ל-16 אלף מנויים. קלאוס עשוי להישאר בארץ בזמן המחנה

סינטאיהו סלליך שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
נשאר בירוק. סינטאיהו סלליך/קובי אליהו

האם הרכש השני בדרך? "מיג'ן באשה קרוב לסיכום במכבי חיפה", כך על פי דיווח ב"ספורט אקספרס" האלבני, שם טוענים כי הקשר האחורי עשוי להגיע לישראל כדי לחתום כבר בשעות הקרובות. השחקן סיים את חוזהו בבארי, שם הרוויח כ-300 אלף יורו לעונה, ועל פי הדיווח יקבל במכבי חיפה קרוב ל-400 אלף.

באשה בן ה-31 רשם 29 הופעות במדי נבחרת אלבניה וכבש שלושה שערים, כשהוא פתח בניצחון ההיסטורי 0:1 על רומניה ביורו 2016 וישב על הספסל בשני המשחקים מול ישראל במוקדמות המונדיאל. את קריירת המועדונים התחיל בלוזאן השוויצרית, שיחק גם בלוקזה, ויארג'ו, רימיני, פרוזינונה ואטאלנטה, לפני שעבר לטורינו ב-2011 ועלה איתה לסרייה A. אחרי ארבע שנים חזר לשוויץ עם חוזה בלוצרן, אבל תוך זמן קצר שב לאיטליה, שיחק בקומו ובשנתיים האחרונות בבארי. את העונה האחרונה סיים עם שני שערים ב-32 משחקים ולאחרונה קיבל הצעות מסלרנטינה ובנבנטו מהסרייה B.

במכבי חיפה מכחישים את הדיווח.

עוד באותו נושא

יעקב שחר: "חרטנו על דגלנו להיות מועדון מוביל. זה ב-DNA שלנו"

לכתבה המלאה
שחקן רומניה אובידיו הובאן מול שחקן אלבניה מיגיין באשה. רויטרס
29 הופעות בינלאומיות. מיג'ן באשה ביורו 2016/רויטרס

"אני שבע רצון ממה שעשינו במחנה. חשוב לי שניצחנו, בלי קשר לזהות היריבה. הגישה שלכם טובה. תנוחו, בשבוע הבא נצא למחנה האימון בהולנד ונמשיך לעבוד". כך אמר מאמן מכבי חיפה פרד רוטן לשחקני הקבוצה באסיפה קצרה שקיים לאחר סיום המחנה הראשון הקיץ, בכפר גלים. הקבוצה סיימה מחנה בן ארבעה ימים, אותו קינחה במשחק אימון בו הביסה את הפועל איכסל. רוטן תרגל במשחק שני הרכבים שונים ולכן גם עומרי בן הרוש שותף. במכבי חיפה לא בונים בשלב זה על סאן מנחם כמגן ראשון ואם טאלב טואטחה או אופיר דוידזאדה לא יחזרו לישראל, הם יבנו על רמי גרשון בתפקיד הזה, למרות שאתמול תופקד כבלם.

אלאך ורוטן ממשיך לתרגל את השיטה הרגילה שלהם. השניים סבורים שהגעת קשר אחורי זר, שאמור להגיע למחנה, תפתור את הבעיות במרכז השדה. סוכנו של עמית זנטי, אבי נמני, קיבל את טיוטת החוזה לשלוש שנים עליו הוא אמור לחתום. בחיפה מעריכים שהוא יחתום וייצא למחנה.

במועדון מרוצים מההשתלבות של מיכיל קראמר. באימונים האחרונים ערכו עוזריו של רוטן, איתי מרדכי ורוב מאס, תרגילים שנועדו לשפר את התיאום בין המגנים לחלוץ ההולנדי. המגנים והחלוץ התאמנו בנפרד, כשאלה הגביהו לו כדורים לתוך הרחבה במשך דקות ארוכות. קראמר הרשים מאוד במבחן הראשון שלו, כשהרבה להבקיע בתרגול. "הוא גבוה מאוד, יש לו יתרון על הרבה בלמים בליגת העל", הסבירו שחקנים בחיפה. "מאבוקה מגביה המון לרחבה, צריך לדעת לנצל את זה. אם נעבוד על התיאום בניהם, זה יעזור לקראמר להצליח".

עדכון ראשון: 11:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully