וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריבות של מכבי חיפה במחנה: ספרטה רוטרדם וקבוצה מהליגה השלישית

3.7.2018 / 11:28

מוחמד אלאך סגר את משחקי האימון מול הקבוצה שירדה לליגת המשנה ו-ואלוויק, מולן תשחק הקבוצה באותו יום. המשחק הראשון מול בארלו מהליגה השלישית. עוואד דורש לשנות פרטים בחוזה

צילום: שלומי גבאי עריכה: מתן חדד

מכבי חיפה תצא ביום שני הקרוב (9.7) למחנה אימונים בן 12 ימים בהולנד והבוקר התברר מי יהיו יריבותיה במחנה. המחנה ייערך סמוך לעיר ונלו אשר בדרום הולנד ובמהלכו צפויים להתקיים שלושה משחקי אימון. ב-11 ביולי תפגוש הקבוצה את קבוצת VV בארלו מהליגה השלישית. ב-18 ביולי תקיים הקבוצה שני משחקי אימון אחד אחרי השני, כששחקני הסגל יתחלקו בדקת המשחק שלהם. המשחק הראשון נגד ספרטה רוטרדם ולאחר מכן יחל משחק נוסף של הירוקים נגד ר.ק.ס וואלוויק.

במועדון מנסים לקדם הגעת קשר אחורי עד המחנה. בשיחה עם הקשר הארגנטינאי גסטון חיל רומרו נמסר כי המועדון החליט להחתים שחקן אחר, מה שמרמז ככל הנראה על התקדמות במגעים. עדיין אין כל חדש בגזרת עידן ורד. במועדון ממתינים שדברים בגזרת אלי טביב יתבהרו כדי שניתן יהיה להמשיך במשא ומתן.

החוזה של סינטיהו סלליך מוכן לחתימה, שתתבצע בקרוב. מוחמד עוואד עדיין לא חתם על חוזה לחמש שנים ודורש לערוך שינויים בחוזהו הנוכחי.

עוד בנושא:

מאמון קשוע יחרים את האימון של הפועל חיפה
הפועל חדרה צירפה את מקס גרצ'קין וגל קעטבי
סוכמה העברת הייסטר מבית"ר לפרנצווארוש

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
עדיין אין חדש. ורד/יוסי ציפקיס

פגישה נערכה היום במשרדי המועדון בין משה רן, אביו של השוער האגדי, אבי רן ז"ל, לבין מנכ"ל המועדון, אסף בן דב. אל הפגישה הצטרף מנכ"ל העמותה להנצחת השוער, דוד פסו.
בפגישה סוכם על שיתוף פעולה מלא להנצחת שמו של אבי, שנהרג בתאונה ימית בכנרת. מלבד קריאת שמו של היציע הצפוני "יציע אבי רן", יתקיים ב-18/7 במגרשי קצף טורניר ותיקים לזכרו, אותו יארגנו המועדון בשיתוף פעולה עם העמותה. בנוסף ימכרו חולצות טריקו של יציע אבי רן, שכל הרווחים ממכירתן יועברו לעמותה, שבימים אלה מקימה אנדרטה לזכרו ומרכז מבקרים על שפת הכנרת.

משה רן אמר לאחר הפגישה: "זו פגישה חשובה. הדבר החשוב ביותר זו הנצחת המורשת של אבי". בן דב אמר לאתר הרשמי: "הדבר החשוב ביותר הוא שנאחד כוחות להנצחתו של אבי רן, שהוא חלק חשוב בהיסטוריה שלנו. הכל למען הנצחתו של אבי".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully