וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: חלוץ קרואטי ייבחן, מאמון קשוע יחרים את האימון

3.7.2018 / 11:54

פטאר סלישקוביץ' ששיחק בליגה ה-3 בגרמניה ומתאושש מניתוח בברך, ינסה להרשים באימונים. במועדון אישרו שקורהוט ומלמד על הכוונת. אלבז, שוקרני ודילמוני יוצגו, בעיות עם קשוע

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

הפועל חיפה תפתח אחר הצהריים (שלישי) רשמית את עונת 2018/19, כשתערוך אימון פתוח והפנינג אוהדים, אבל ברקע נמשכים הניסיונות לחזק את הקבוצה. מיהאי קורהוט וגיא מלמד נמצאים חזק בתכניות ואתמול גיששה הקבוצה שוב בנוגע לאפשרות לצרפם. במועדון עוקבים אחרי ההתפתחויות גם בנוגע למוחמד גדיר.

המועדון הודיע שהחלוץ הקרואטי פטאר סלישקוביץ ינחת בארץ וייבחן. הקרואטי בן ה-27 שיחק בעונה החולפת בהאלשר מהליגה השלישית בגרמניה וכבש 4 שערים ב-10 משחקים. הוא נעדר תקופה ממושכת אחרי שעבר ניתוח בברכו וגם בעונת 2015/16 סבל מקרע במיניסקוס ונעדר חודשיים. סלישקוביץ' שיחק לאורך מרבית הקריירה בליגות הנמוכות בגרמניה, אבל צבר גם 15 הופעות בבונדסליגה, בשנים 2011-2014, בהן השתייך למיינץ.

יש לציין כי למרות העובדה שלקבוצה יש חמישה זרים והיא מעוניינת בקורהוט והנחיתה זר למבחנים, יואב כץ עדיין לא ירד מהאפשרות לצרף את קלאודמיר. "נשקלת אפשרות של שחרור אחד הזרים במטרה לצרף אותו", אמרו במועדון.


עוד בנושא:

אוגמנדור קריסטינסון מתקרב למכבי פתח תקוה
מרסל הייסטר על סף חתימה בפרנצווארוש ההונגרית
דראפיץ': "מבין שאני לא יכול לבנות על דיא סבע"

שחקן הפועל באר שבע גיא מלמד. קובי אליהו
בדרך לכרמל? מלמד/קובי אליהו

סוכן השחקנים דודו דהאן הציע לפני מספר שבועות עסקת חליפין במסגרתה ארנסט שטקוס יעבור להפועל באר שבע וחיימוב יעשה את הדרך ההפוכה, אך חיימוב לא מעוניין במעבר. מקורב לעסקה אמר אתמול: "דודו דהאן רוצה כנראה לקבוע היכן חיימוב ישחק. הוא לא מייצג אותו. כנראה שהוא מקבל החלטות בשבילנו". יחד עם זאת, ייתכן כי גם ללא עסקה כזאת קורהוט וגדיר או מלמד יצטרפו. יואב כץ אמר הלילה: "לא הגיעה על שטקוס שום הצעה רשמית. לא נעשה עסקה שלא משדרגת אותנו. מי שלוחץ לעשות את העסקה זו לא באר שבע, שלא פנתה, אלא סוכן שחקנים".

בינתיים, החלוץ מאמון קשוע לא מתכוון להגיע לאימון הבכורה היום בגלל מתיחות עם הקבוצה. הסיבה לכך נעוצה בבעיית מגורים ונסיעות שהמועדון לא מוכן לממן לו. "למאמון אין איפה לגור ואיך להגיע לאימונים", אישרו בסביבתו של השחקן. כרגע, החלוץ אמור לשלם כ-5,000 שקל בחודש עבור שכירות ונסיעות למרות שכרו הנמוך. "זו פשוט שערוריה", אמרו בסביבת השחקן. "אורן שטרלינג הבטיח והוא צריך לקיים". בנוסף, השחקנים טוענים כי מכונת הקרח במועדון, שמשמשת אותם לטיפול בפציעות אחרי אימונים, עדיין אינה פועלת.

באימון היום יקחו חלק כל שחקני הרכש החדשים - אלי אלבז, רועי שוקרני וחן דילמוני. גם הנבחנים גיא חדידה ושגיא דרור יתאמנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully