וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש הבא? אוגמנדור קריסטינסון מתקרב למכבי פתח תקוה

3.7.2018 / 7:56

אשתו של שוער אקסלסיור אישרה את המעבר, כעת פרטים קטנים נותרו לאישור העסקה. גורם על פירס, שסיכם עוד בפברואר על חוזה חדש: "לא היה ספק שיישאר, השאלה הייתה לכמה זמן יחתום". נמשכת הבוררות לגבי קאניוק, שני שחקני נוער יהודים יגיעו מרוסיה

שוער אקסלסיור ההולנדית ונבחרת איסלנד לשעבר, אוגמונדור קריסטינסון, מתקרב למכבי פתח תקוה. השוער עבר כבר בסוף השבוע את הבדיקות הרפואיות והלילה, לאחר התייעצות עם אשתו, הודיע לראשי המועדון כי הוא נוטה לקבל את ההצעה. כעת, פרטים אחרונים מפרידים לקראת חתימה.

עוד בנושא:

ממשיך בכחול: רומאריו פירס חתם לעונה אחת במכבי פתח תקוה
מכבי פתח תקוה מחכה: קריסטינסון עבר בדיקות והתייעץ עם קיארטנסון
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

אוגמונדור קריסטינסון. GettyImages
מתקרב ללוזונים. אוגמונדור קריסטינסון/GettyImages

השוער בן ה-29 מתנשא לגובה של 1.92 מטר. הוא הגיע לליגה ההולנדית אחרי שנתיים בהן עמד בשערה של האמרבי השבדית. אם הקבוצה תודיע היום על השלמת העסקה, צפוי צחי גיגי לערוך שיחה עם ההנהלה בה יבקש לעזוב.

בנושא אחר: במועדון מרוצים מאוד מהחתמת רומאריו פירס. הקשר סיכם כבר בחודש פברואר לעונה הבאה, אולם המחלוקת הייתה לגבי העונה השניה. "לפחות מבחינתנו, לא היה ספק לרגע אחד שיישאר איתנו. השאלה היחידה שעלתה הייתה לכמה זמן יחתום - לשנה או לשנתיים", אמרו בפתח תקוה. "מדובר בהחתמה משמעותית. הבסיס של העונה שעברה נשאר". כעת ינסה אלישע לוי לצרף גם חלוץ כדי לסגור את הסגל.

בתוך כך, הבוקר התקיים דיון בוררות נוסף בגזרת גידי קאניוק. כזכור, במועדון מנסים להחזיר אותו כשאבי לוזון הציע לקשר חוזה לשלוש שנים כתנאי לחתימה, בעוד שהוא מוכן לחתום על חוזה לעונה אחת בלבד. במהלך הדיון הצדדים ינסו להגיע להסדר. קאניוק הוצע בימים האחרונים גם למכבי והפועל חיפה. יש לציין כי הוא עדיין מחזיק בחוזה לעונה הבאה בפחטקור טשקנט. הדיון, כזכור, נערך בצל דרישת מכבי פתח תקוה לקבל חצי מיליון יורו מהשחקן, לאחר שסעיף בהסכם קבע כי אם יחזור לישראל, מה שאכן קרה, יצטרך לחזור לפתח תקוה או לשלם פיצוי. בדיון נכחה נציגת השחקן ויקי וקנין ופרקליטו, עו"ד אייל אברמוב.

בנוסף, הבוקר סיכמה הקבוצה על הצטרפותם של שני שחקנים יהודים למחלקת הנוער. מדובר בבלם סמואל צ'רדניקוב ובקשר דוד דיאנוב שיחתמו ככל הנראה לשנתיים. שני השחקנים הללו משחקים בקבוצות הנוער של זניט וקרסנודאר, בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully