וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מחכה: קריסטינסון עבר בדיקות והתייעץ עם קיארטנסון

29.6.2018 / 11:25

שוער אקסלסיור שכבר סיכם את תנאיו במועדון ונחת כדי להתרשם מהמדינה, ביקש חוות דעת מחברו, חלוץ מכבי תל אביב, עימו שיתף פעולה במוקדמות המונדיאל. בפתח תקוה אופטימיים: "מקווים שיחתום. עשה רושם טוב מאוד"

צילום: אלעד מלכה, עריכה מתן חדד

שוער אקסלסיור ההולנדית ונבחרת איסלנד לשעבר, אוגמונדור קריסטינסון, עבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה והיום ישוחח עם הנהלת מכבי פתח תקוה. קריסטינסון ערך סיור ארוך בעיר ובאזור תל אביב וביקש להשיב סופית האם הוא מוכן להישאר בישראל עד תחילת השבוע, זאת לאחר שכבר סיכם את כל התנאים הכספיים לעונה הבאה. השוער בן ה-29 מתנשא לגובה של 1.92 מטר. הוא הגיע לליגה ההולנדית אחרי שנתיים בהן עמד בשערה של האמרבי השבדית. מחר הוא ישוב לארצו, אך קודם כל הוא התייעץ עם חלוץ מכבי תל אביב, וידאר קיארטנסון. השניים שיחקו יחד בנבחרת. קריסטינסון שמע בשיחה את חוות דעתו של החלוץ לגבי החיים בישראל. "אנחנו אופטימיים מאוד ומקווים שיחתום. הוא עשה רושם טוב מאוד", אמרו במועדון.

פתח תקוה מחפשת גם חלוץ זר. לאלישע לוי הוצעו בימים האחרונים מספר חלוצים, אך כרגע לא חלה התקדמות עם אחד מהם. לפתח תקוה יש כרגע ארבעה זרים - ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק, דידיה ברוסו ורומאריו פירס. האחרון סיכם את תנאיו כבר בחודש פברואר, אך בעקבות הצעה מאוסטרליה שלא יצאה לפועל העניין, וכן בעקבות דרישה לחתום על חוזה לשנתיים, מועד החתימה התעכב. כעת החליט הקשר לממש את הסיכום בהתאם לתנאים שסיכם אז והוא ינחת ביממה הקרובה בישראל כדי להצטרף רשמית ללוזונים. לגבי סיבוק, אלישע לוי יקבל החלטה לגביו בשבוע הבא. כזכור, אחת האפשרויות שעלתה בשבטע שעבר היא להשאירו בקבוצה תמורת קיצוץ אך הבלם התנגד לכך. לוי עשוי להשאיר את לירן רוטמן, ששב מהשאלה, בסגל. במועדון רוצים מאוד להחזיר את גידי קאניוק ויעשו מאמץ לצרפו.

עוד בנושא
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מכבי חיפה תציע למו אלאך חוזה לעונה נוספת
מקורבי אלי אוחנה: "טביב טמן לו מלכודת שאי אפשר לצאת ממנה טוב"

אוגמונדור קריסטינסון. GettyImages
בפתח תקוה אופטימיים. אוגמונדור קריסטינסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully