וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי אלי אוחנה: "טביב טמן לו מלכודת שאי אפשר לצאת ממנה טוב"

29.6.2018 / 9:54

מחזיק זכויות הניהול יצטרף לבית"ר במחנה האימונים, אך במקביל מסתמן שלא ייקח את המושכות מהבעלים. בקבוצה מודים: "אין מספיק שחקנים כדי לעבור את העונה כמו שצריך. הסגל הזה בדיחה"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

מחזיק זכויות הניהול בבית"ר ירושלים אלי אוחנה, צפוי להמריא היום (שישי) לבודפשט ולשהות עם הקבוצה במחנה האימונים בסוף השבוע. בימים האחרונים אוחנה נמצא במרתון התייעצויות עם שלל גורמים כדי לבחון כיצד לנהוג אחרי שאלי טביב הודיע שהוא זז הצידה ולא משקיע בקבוצה. לעת עתה, מסתמן שאוחנה לא ייקח המושכות בסיטואציה הזאת ויישאר בתפקיד דומה לזה שהוא מבצע מאז מונה לנציגו של טביב.

אחד האנשים שלוחשים על אוזנו של אוחנה הוא ראש עיריית ירושלים ניר ברקת. המסר שהוא ומקורביו העבירו לאוחנה הוא שמדובר במלכודת ש"אי אפשר לצאת ממנה טוב".

עוד בנושא

דויד בויסן נגד אלי טביב: "תמכור מה שאתה לא מוכר, רק תתרחק מכדורגל"
דאגה בעירייה: "בית"ר ירושלים היא בת ערובה בידיים של אלי טביב"
ניר ברקת במכתב תקיף לאלי טביב: "בית"ר ירושלים נמצאת על פי תהום"

אלי אוחנה נציג הבעלים בית"ר ירושלים. קובי אליהו
במרתון התייעצויות. אוחנה/קובי אליהו

בסביבתו של ברקת אמרו אתמול שוב: "טביב גם לא מזרים כסף, גם לא מעביר מכתב התנתקות מהקבוצה, וגם לא מוכן לקבוע תג מחיר לרוכש פוטנציאלי. אם היה עושה את זה, לאוחנה היה מי שמתגייס ומסייע לו. אבל עכשיו, אם אוחנה לוקח את המושכות הוא קובר את עצמו. טביב בישל את הדייסה והוא צריך לאכול אותה, גם אם הקבוצה בסוף תגיע לניהול על ידי הבקרה".

לעת עתה נראה שבית"ר תיכנס בתקופה הקרובה לסוג של קיפאון עד שתתבצע פעולה משמעותית של אחד הצדדים לשינוי. נכון לרגע זה לבית"ר אין כסף בקופה לתשלום עבור אריק סאבו וללא הזרמת כסף מטביב, הקשר יחזור ביום שני להיות שחקן של פאוק סלוניקי. המאמן גיא לוזון מאוד רוצה את סאבו ומתכנן לבנות סביבו את הקישור, אולם נראה שאם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, הוא ייאלץ לגנוז את התוכנית.

אם סאבו אכן יעזוב הוא יצטרף לרשימה ארוכה של שחקנים שעזבו את בית"ר הקיץ, שכוללת את איתי שכטר, חן עזרא, קלאודמיר, בוריס קליימן, סתיו שושן, עופר ורטה, שון גולדברג וחן דילמוני. בבית"ר אמרו אתמול: "אנשים לא מבינים שאין פה סגל כדי 'להחזיק' עונה בליגת העל. כמה פציעות והרחקות, והקבוצה קורסת. להרכב עוד יש כמה שחקנים איכותיים, אבל הסגל באופן כללי נראה כמו בדיחה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן בית"ר ירושלים גיא לוזון באימון הפתיחה. ברני ארדוב
"הסגל בדיחה". גיא לוזון באימון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully