וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד בויסן נגד אלי טביב: "תמכור מה שאתה לא מוכר, רק תתרחק מכדורגל"

28.6.2018 / 17:20

החלוץ ששוחרר מבית"ר ירושלים תקף את הבעלים באינסטגרם. דאגה בעירייה: "בית"ר היא בת ערובה בידיים של טביב". הקבוצה צפויה לוותר על אריק סאבו. וגם: מדוע טביב ניתק קשר עם גיא לוזון?

מערכת וואלה!

המכתב ששלח אמש (רביעי) ראש העירייה ניר ברקת לבעלי בית"ר ירושלים אלי טביב, המשיך את מחול השדים סביב הקבוצה מאז מסיבת העיתונאים המדוברת של הבעלים. ברקת, שכתב ש"בית"ר נמצאת על פי תהום" ודרש מטביב למכור את המועדון, חוזר ואומר בשיחות סגורות בחודש האחרון שבכל מתווה שלא יהיה, אף אחד לא יתגייס לסייע לקבוצה בלי לקבל מכתב התנתקות של טביב ותג מחיר ריאלי.

בסביבתו של ראש העיר אמרו אתמול טענו אתמול ש"בסיטואציה הנוכחית, בית"ר ירושלים היא בת ערובה בידיים של טביב", אך סירבו להתרגש מהמצב. "בסופו של יום טביב הוא הבעלים והוא צריך לספק פתרונות. אם הוא לא יעשה את זה, רק הוא יפסיד נכסים שלו בקבוצה וההצעות שיש לו היום לרכוש את הקבוצה יפחתו משמעותית. חבל, הוא יכול היה לסיים כמו גדול", אמרו.

בשלב זה אין בקופת המועדון 250 אלף יורו שנדרשים כדי להשאיר את אריק סאבו. בית"ר צריכה להעביר עד סוף השבוע את הסכום לפאוק סלוניקי, שמחזיקה בכרטיס של הקשר, ואם טביב לא יזרים את הכסף, הקבוצה פשוט תוותר עליו. אם טביב ימשיך לא להעביר כספים גם לאחר מכן, אז פרט לסאבו ישוחרר עוד שחקן או שניים על מנת שהקבוצה תוכל לעבור בבקרת התקציבים.

עוד בנושא

ניר ברקת במכתב תקיף לאלי טביב: "בית"ר ירושלים על פי תהום"
מאבקי השליטה בבית"ר: טביב מנסה לזעזע, אלי אוחנה לא נבהל
בית"ר תנסה לשאול ממכבי תל אביב את דן גלזר או רוסלן ברסקי

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים מודיע על עזיבה. שלומי גבאי
מאז מסיבת העיתונאים, בית"ר במחול שדים. טביב/שלומי גבאי

ובתוך כל זה, מתברר שגם בין טביב למאמן הנכנס גיא לוזון לא הכל שקט. לוזון התלונן שהבעלים לא עונה לשיחות ממנו בימים האחרונים. המסר שהועבר ללוזון באמצעות צד שלישי הוא שהבעלים לא אהב את התבטאויותיו בקרב השחקנים ובקרב גורמים שונים לפיהם טביב לא יהיה מעורב בשום דבר ורק הוא הסמכות המקצועית הבלעדית. לוזון הכחיש שדיבר עם השחקנים על מעורבותו של טביב וטען כי הדברים לא היו ולא נבראו.

בבית"ר יודעים שטביב יחזור לעניינים במוקדם או במאוחר. כשזה יקרה, לוזון - מינוי של אלי אוחנה - לא צפוי לקבל יותר מדי שקט.

מאמן בית"ר ירושלים גיא לוזון באימון הפתיחה. ברני ארדוב
הוא באמת הסמכות הבלעדית? גיא לוזון, מימין/ברני ארדוב

לפחות במחנה האימונים מעידים על אווירה חיובית, על אף אי הוודאות והתחושות הלא ברורות אצל השחקנים. עידן ורד, אריק סאבו ויקוב סילבסטר מנסים להתנתק מהשמועות על עתידם ומתרכזים במחנה. אחד השחקנים אמר: "יש כאן אווירה מצויינת בין כולם, גם עם גיא לוזון שכולם מחזיקים ממנו. הלוואי שיקרה נס וישמרו על כל השחקנים ויביאו אפילו עוד כמה, אפשר לעשות אחלה עונה".

מי שלא נמצא במחנה האימונים הוא דויד בויסן, ששוחרר מבית"ר ירושלים השבוע. החלוץ הדני-יהודי פרסם תמונה שלו באינסטגרם ומעליה שלח מסר לאלי טביב: "ET, לך תמכור מה שאתה לא מוכר, אבל לעזאזל, תתרחק מכדורגל".

פוסט של דויד בויסן נגד אלי טביב. צילום מסך
הפוסט של דויד בויסן/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully