וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תנסה לשאול ממכבי תל אביב את דן גלזר או רוסלן ברסקי

23.6.2018 / 14:12

אחרי שירדה מבן רייכרט לאור המחאות, הקבוצה של גיא לוזון רוצה לצרף קשר אחורי ישראלי ומגן שמאלי זר. בשלב זה נראה כי גלזר ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים. נמשך הנתק בין טביב לאוחנה

מערכת וואלה!

לאחר שירדה מאופציית בן רייכרט, בית"ר ירושלים מנסה לצרף קשר אחורי ישראלי. הקבוצה צפויה לבקש ממכבי תל אביב לקבל בהשאלה את רוסלן ברסקי ששיחק בעונה החולפת בהפועל חיפה או דן גלזר שהשתפשף במכבי נתניה. במכבי תל אביב עדיין לא התקבלו החלטות ובשלב זה נראה כי לפחות גלזר ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים. גורמים המעורים בפרטים לא שללו אופציה כי אחד מהשניים יושאל לבית"ר בהמשך בעסקה בה יעבור עידן ורד למכבי תל אביב.

עוד בנושא:

סמל לבאות: מאחורי ניסיון צירופו של בן רייכרט לבית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים הודיעה: אור אינברום ובן רייכרט סיכמו

רוסלן ברסקי שחקן הפועל חיפה. לירון מולדובן
יגיע לבית"ר במקום רייכרט? רוסלן ברסקי/לירון מולדובן

בבית"ר השלימו עם עזיבתו של מרסל הייסטר ומקווים לקבל עליו סכום של לפחות 250 אלף יורו. כרגע לשחקן הצעות מפרנצווארוש ההונגרית ולודוגורץ הבולגרית, שהתעניינה בו גם בינואר האחרון. במקביל החלו בבית"ר לצפות במגינים שמאליים זרים ואמורים להגיש הצעות כבר בימים הקרובים. מעבר לכך צפויה הקבוצה להתחזק בעוד שחקן התקפה זול ולסגור את הסגל.

בתוך כך, הנתק בין אלי טביב לאלי אוחנה נמשך. השניים נפגשו ביום רביעי האחרון בניסיון ללבן את העניינים אך השיחה הייתה קשה והסתיימה רע כאשר מאז לא נוצר קשר בין השניים. הצדדים הבינו בפגישה כי לא יוכלו להמשיך לעבוד יחד במתכונת הנוכחית אך אוחנה אינו מתכוון להתפטר והוא צפוי בשלב זה להמשיך בתפקידו בכל הגזרות בהן יוכל להשפיע ויחתום רק על עסקאות שיהיו על דעתו כמו במקרה בן רייכרט, עסקה עליה סירב לחתום. מעבר לכך, אוחנה עשוי שלא לצאת למחנה האימונים במידה שטביב יצטרף אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully