וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה פתחה עונה, דראפיץ': "מבין שאני לא יכול לבנות על דיא סבע"

2.7.2018 / 17:30

המאמן נערך ליום שאחרי סבע: "זה ביזנס, גם ניימאר הלך לפריס סן ז'רמן בגלל כסף". ערן לוי: "מתנצל אם מישהו נפגע מהבקשה שלי לפתוח חוזה. נסיים את העונה ונראה". יניב בריק חתם

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי נתניה פתחה היום (שני) את עונת 2018/19 באופן רשמי עם מסיבת עיתונאים שלאחריה נערך גם אימון בכורה. עוד לפני כן, הקבוצה הודיעה על החתמתו של קשר מכבי פתח תקוה בעונה החולפת, יניב בריק. הקשר בן ה-23 חתם במועדון לעונה אחת עם אופציה לשלוש עונות נוספות. בעונה הקרובה הוא יושאל ממכבי חיפה ובסיומה תהיה לנתניה אופציה לרכוש את כרטיסו.

בריק, שהצטרף לשובל גוזלן, ג'ונתן בורנשטיין ודודי טויטו שחתמו בנתניה, אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להצטרף למועדון גדול, עם מסורת גדולה. מחכה להתחיל את האימונים עם החברים החדשים ומבטיח לתת את כל כולי למען המטרות של הקבוצה. יאללה נתניה".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הקשר יניב בריק סיכם עקרונית במכבי נתניה
מכבי נתניה עוקבת אחרי ההתפתחויות בין בני סכנין לפיראס מוגרבי

מימין: שובל גוזלן, ג'ונתן בורנשטיין, יניב בריק, דודי טויטו שחקני הרכש של מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
ארבעת המצטרפים, מימין לשמאל: שובל גוזלן, ג'ונתן בורנשטיין, יניב בריק ודודי טויטו/יוסי ציפקיס

סלובודן דראפיץ' אמר בפתח מסיבת העיתונאים: "אנחנו רוצים לשחק כדורגל אטרקטיבי, לקדם שחקנים צעירים ולהמשיך להשתפר. אנחנו עוד לא יודעים לאיזה כיוון יילך הסגל, יש עוד הרבה דברים שיכולים להשתנות. כשהייתי בבית"ר ירושלים רק במחזור השלישי היה לנו סגל טוב, זה יכול להשתנות גם אחרי מחנה האימונים או גביע הטוטו. אנחנו עדיין בשלבי בנייה, אבל אין ספק שגם ערן לוי שנשאר ועלי מוחמד שחוזר מפציעה - זה חיזוק הכי טוב בשבילנו.

"ידענו שאם נהיה בפלייאוף אז יהיה ביקוש לשחקנים הטובים שלנו. ידעתי שתהיה פנייה לדיא סבע ושהוא בין 30 השחקנים הכי מבוקשים או מדוברים באירופה. אני לא יכול לבנות על דיא סבע, ואני מבין את זה. זה ביזנס. גם ניימאר הלך לפריס סן ז'רמן בגלל כסף. אם תגיע הצעה טובה, סבע יילך. אם נמכור אותו, זה יהיה לטובת הקמת מגרש למחלקת נוער ולא לטובת חוזים לשחקנים חדשים".

עוד באותו נושא

התחנה הבאה? דיא סבע עשוי לעבור לליגה השוויצרית

לכתבה המלאה
קפטן מכבי נתניה ערן לוי, המאמן סלובודן דראפיץ'. יוסי ציפקיס
שיתוף הפעולה עם דיא סבע ייפסק. ערן לוי לצד סלובודן דראפיץ'/יוסי ציפקיס

דראפיץ' המשיך: "בעונה שעברה פקפקו בסבע ובמוחמד ובכולנו, שאלו מה אנחנו עושים בליגה הזאת. אני אמרתי שנשחק כדורגל אטרקטיבי וידעתי מה יש לי. עכשיו השאלות שלכם אחרות. השחקנים פה התבגרו, אני חושב שאנחנו יכולים לשחזר את הכדורגל שלנו, אבל מבחינת תוצאות אני לא יכול להבטיח שנחזור על כמות הנקודות. אני כן יכול להבטיח שנשחק כדורגל התקפי וטוב, שהאוהדים ישמחו לבוא לראות אותנו במגרשים".

על הזרים: "לא רצינו ללכת על זר שישי, לגבי זר חמישי אנחנו לא סגורים עדיין על כיוון. אנחנו לא ממהרים, לא יודע באיזו עמדה נחזק. יש כאן שחקנים כישרוניים, כמו אילון ירושלמי שחזר מהשאלה בהפועל חדרה. אנחנו מסתכלים על עוד אופציות ישראליות, ואם נצטרך לאחר מכן להביא עוד זר, נלך על עוד זר. כרגע יש ארבעה זרים שהם בסדר גמור".

על שובל גוזלן אמר: "הוא מגיע לעמדה שהייתה פחות טובה אצלנו בעונה שעברה. קייטה עזב, בדש פרש והוא נכנס למשבצת שמאוד חשובה לנו. הוא בן 24, שחקן נבחרת הצעירה לשעבר והעבודה שלנו היא להפוך אותו לשחקן טוב יותר. אם הוא מופתע מהקצב באימונים שלנו, זה אומר שהמצב שלנו טוב".

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ'. יוסי ציפקיס
כרגע מסתפק בארבעה זרים. סלובודן דראפיץ'/יוסי ציפקיס

הקפטן ערן לוי התייחס גם הוא לעזיבה הצפויה של מלך השערים: "אין ספק שדיא יחסר לנו, הוא עשה משהו מדהים עבור המועדון. אני ארגיש כמו שלארי קאיודה עזב, התיאום שלי עם דיא היה 'על עיוור'. היה כיף, אבל עכשיו יש לי פרצוף חדש לדאוג לו וזה שובל גוזלן. אני יכול לאחל לדיא בהצלחה, זה מגיע לו. בינתיים הוא מתאמן איתנו והוא כאן, אני אישית מאחל לו בהצלחה ואעקוב אחריו".

על הבקשה לפתוח את החוזה: "עשיתי משהו שהוא דבר נורמלי ולגיטימי, לא ראיתי בזה משהו רע. אם מישהו במועדון נפגע, אני מתנצל, אבל לפניי עשו את זה עוד שני שחקנים. רציתי וחשבתי שמגיע לי לקבל את מה שמגיע לי. הייתה לי את השיחה מול סלובו, שזה הכי חשוב לי. עכשיו נעשה עוד עונה, נסיים את החוזה, ואם לא נמשיך אז לקבוצה הבאה. מגיל 23 אני עושה דאבל-דאבל במספרים, כיף לי לעשות את זה בקבוצות לא הכי גדולות אבל עם הלב הכי ענק. לא סתם אמרתי שאני מרגיש פה בבית".

דיא סבע מצטלם עם אוהדי מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
עדיין כאן. דיא סבע/יוסי ציפקיס
אימון הפתיחה של מכבי נתניה 2018/19. יוסי ציפקיס
אימון פתיחה ססגוני/יוסי ציפקיס
סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה עם האוהדים. יוסי ציפקיס
סלובודן דראפיץ' מתקבל על ידי האוהדים/יוסי ציפקיס
שובל גוזלן שחקן מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
שובל גוזלן/יוסי ציפקיס
דיא סבע שחקן מכבי נתניה עם האוהדים. יוסי ציפקיס
דיא סבע/יוסי ציפקיס
יניב בריק עם אוהדי מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
יניב בריק/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully