וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחנה הבאה? דיא סבע עשוי לעבור לליגה השוויצרית

נציגים של באזל, גראסהופרס וסיון הגיעו לישראל, השחקן עשוי להמריא לשוויץ כדי לקבל החלטה. סוכנו: "ייתכן כי השבוע תהיה עסקה". בנתניה טוענים: "טרם הגיעה ההצעה שסגל מצפה לה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

האם דיא סבע נמצא בדרכו לליגה השוויצרית? שחקנה של מכבי נתניה נמצא בימים האחרונים במגעים עם קבוצות מהליגה הראשונה. נציגים של שלוש קבוצות מקומיות - באזל, גראסהופרס וסיון - יצרו קשר עם השחקן שעשוי להמריא בימים הקרובים לשוויץ כדי להיפגש עם נציגיהן. סבע, המיוצג מול השוויצרים על ידי ניר קרין, חוזר לאחרונה על ידי פאלרמו, אולם העסקה התפוצצה רגע לפני החתימה, מפני שהסיציליאנים הפסידו במשחק ההכרעה בפלייאוף ולא הצליחו להעפיל לליגה האיטלקית הבכירה. קרין, שאישר את הידיעה, אמר כי "ייתכן שעוד השבוע תהיה עסקה". מתברר כי נציגים של שלוש הקבוצות כבר עקבו אחר השחקן במהלך המחזורים האחרונים בליגת העל.

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
יניב בריק הפך לרכש הרביעי של מכבי נתניה
ליגת העל: כל ההעברות של קיץ 2018

דיא סבע מצטלם עם אוהדי מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
בינתיים השתתף באימון הפתיחה של מכבי נתניה. דיא סבע עם האוהדים/יוסי ציפקיס

רק היום במסיבת העיתונאים טען המאמן סלובודן דראפיץ' כי הוא לא בונה על סבע בעונה הבאה וגם הקפטן ערן לוי כבר נפרד ממלך שערי ליגת העל ואיחל לו הצלחה בהמשך. יחד עם זאת, בהנהלת מכבי נתניה טענו הערב כי "עדיין לא הוגשה ההצעה שהבעלים אייל סגל מצפה לה".

סבע בן ה-25 סיים כמלך שערי ליגת העל בעונה האחרונה, במהלכה כבש 24 שערים ובישל עוד שבעה. בעקבות ההצלחה הגדולה הוא גם זומן לנבחרת ישראל וערך את הבכורה במשחק הידידות מול רומניה ב-24 במרץ. לפני נתניה, אליה הגיע ב-2014, שיחק סבע גם במכבי תל אביב, הפועל באר שבע, בני סכנין ומכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully