וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה עוקבת אחרי ההתפתחויות בין בני סכנין לפיראס מוגרבי

מעוניינת להחזיר לקדנציה שלישית את הקשר, שדרש מיו"ר סכנין שחרור מיידי. לעת עתה בסכנין מסרבים, אך ייתכן שהצעה רשמית תשנה את דעתם. סארי פלאח סיכם את תנאיו לעונה נוספת

פיראס מוגרבי יוסי שבחון שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
יחזור לעיר היהלומים? פיראס מוגרבי בקדנציה הקודמת/ברני ארדוב

מכבי נתניה עוקבת אחר ההתפתחויות בין פיראס מוגרבי לבני סכנין. מוגרבי שיחק בקבוצה בשתי קדנציות שונות (בין 2008 ל-2012 וכן במהלך עונת 2012/13), וכעת היא מעוניינת להחזירו וכבר גיששה אצל סכנין בנוגע לאפשרות הזו. הקשר נפגש ביום רביעי עם יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס ועם המאמן בני בן זקן וביקש שחרור מיידי משום שלטענתו הוא חש תחושת מיצוי במועדון. בסכנין מסרבים בשלב זה, אך ייתכן שהצעה רשמית מנתניה תשנה את דעתם.

עוד בבני סכנין: סארי פלאח סיכם עקרונית את תנאיו לעונה נוספת. הבלם כמעט לא שיחק בחצי השני של העונה, אבל בקבוצה בכל זאת החליטו להשאירו אלא אם תתרחש תפנית מפתיעה. אל פלאח יצטרף לפחות עוד בלם אחד שיחתום. בשבוע הקרוב תתקיים פגישה בין חאלד חלאיילה לבין הנהלת הקבוצה בסופה יוחלט סופית האם ימשיך בעונה הבאה.

כך או כך, חוסר הוודאות אצל סכנין נמשך. רבים מהשחקנים החתומים בקבוצה כועסים על כך שעוד לא עודכנו במועד פתיחת האימונים (צפויים להיפתח ביום שלישי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully