וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "חרטנו על דגלנו להיות מועדון מוביל. זה ב-DNA שלנו"

5.7.2018 / 19:40

אנשי המועדון בהווה וכוכבי העבר הגיעו להקרנת הסרט "מכבי חיפה - מאה שנים ראשונות", הנשיא הוסיף: "הבאנו את מו אלאך שהקים צוות מקצועי מנוסה שבדרכו יקים ציוות של שחקנים"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: תומר לוי

אנשי מכבי חיפה בהווה, יחד עם שחקני עבר בולטים, התכנסו הערב (חמישי) לכבוד הפרמיירה של הסרט "מכבי חיפה - מאה שנים ראשונות". מאמני ושחקני המועדון בעבר שלמה שרף, זאהי ארמלי, אלישע לוי, רפי אוסמו, אברהם אבוקרט, צדוק מלכה, דודו אוואט, אריק בנאדו, ציון מרילי, אלי גוטמן, גיורא אנטמן, ניר דוידוביץ', מרקו בלבול ורפי כהן, חברו לשחקני הקבוצה, הצוות המקצועי ההולנדי והישראלי וכמובן אנשי ההנהלה בראשותו של יעקב שחר על מנת לצפות בסרט שסוקר את 100 השנים הראשונות של המועדון הירוק. גם משה רן, אביו של רבי רן ז"ל, הגיע לאירוע.

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר אמר לפני הקרנת הסרט: "מאוד מרגש לראות את כולם כאן, כל אחד עם העבר שלו, ההצטלבות שלו עם המועדון. תודה שבאתם. זאת העונה ה-27 שאני הבעלים של המועדון. בשנת 92 קיבלנו קבוצת כדורגל כשברקורד שלה לא מעט הישגים. זאת הייתה אחת הקבוצות הטובות בכדורגל הישראלי. ליוויתי אותה כספונסר מעונת האליפות השניה. חרטנו על דגלנו להיות מועדון מוביל. זה ב-DNA שלנו. גם כשהתוצאות אינן טובות. זה מה שהפך אותנו למועדון כדורגל ששמו הולך לפניו בארץ ובעולם".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
רוטן לשחקנים: "הגישה שלכם טובה". גרשון עשוי לחזור לעמדת המגן
רוטן: "הסגל לא סגור", מדוע הירוקים יערכו שני משחקי אימון ביום אחד?

מאמן מכבי פתח תקוה אלישע לוי. אדריאן הרבשטיין
"מכבי חיפה זה בית". אלישע לוי/אדריאן הרבשטיין

עוד אמר שחר: "אנו מנציחים את אלה שכבר לא איתנו. קבוצת הנוער תיקרא ע"ש ג'וני הארדי, הנערים ע"ש אשר עלמני, היציע הצפוני ייקרא ע"ש אבי רן". על הקבוצה הנוכחית: "הבאנו את מו אלאך שהקים צוות מקצועי מנוסה ובדרכו יקים ציוות של שחקנים. השקט שמלווה את העשיה אינו אומר דבר על העשיה עצמה". 

"לאחרונה קיבלתי מספר פרסים על מפעל חיים עבור פעילותי במכבי חיפה ותרומתי לספורט בכלל", הוסיף הבעלים. "לא הייתי מגיע לזה ללא עזרה. אני מודה לצביקה וייצנר שמלוה אותו, לאיתמר צ'יזיק, למנכ"ל אסף בן דב, לסגן הנשיא עוזי מור וכמובן למשפחות שלנו. לא פעם חסרנו מהבית. הם סבלנו את הכול. מגיעה להם תודה".

שחקן ומאמן הקבוצה בעבר, אלישע לוי: "בשבילי מכבי חיפה זה בית. אני זוכר את היום הראשון שבאתי לפה אחרי שעברתי בקבוצות קטנות. בשנה הראשונה לקחנו אליפות ומיד אחר כך הגענו לצ'מפיונס. אחר כך, באחת השנים הטובות של מכבי חיפה הפסדנו את האליפות בקיזוז, אבל בשבילי האליפות הכי מתוקה הייתה האליפות שאחרי הקיזוז. זאת הייתה השנה הכי משמעותית ולדעתי ההישג הכי גדול. אני האחרון שהביא אליפות אבל זה מועדון סופר חזק ואני בטוח שהצוות פה יודע מה צריך לעשות כדי להביא אליפויות. לא יודע כמה זמן יקח, אבל זה יקרה".

חלוץ העבר זאהי ארמלי: "זה רגע מאוד מרגש. פוגשים את כל אנשי העבר והעתיד של המועדון. מכבי חיפה עברה תקופה לא טובה לאחרונה, אבל היא מקצוענית. היו טעויות ואפשר לתקן. צריך סבלנות. אפשר ללמוד מטעויות. אני מקווה שבשנים הבאות מכב חיפה תהיה קבוצת צמרת".

עוד באותו נושא

רוטן לשחקנים: "הגישה שלכם טובה". גרשון עשוי לחזור לעמדת המגן

לכתבה המלאה
אסף בן דב עם משה רן, אביו של אבי רן בהקרנת הסרט של מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"המועדון הגדול בכדורגל הישראלי". אסף בן דב עם משה רן/אדריאן הרבשטיין

רפי אוסמו, שחקן העבר ומנהל הקבוצה בהווה: "אני חושב שזה רגע מאוד גדול בהיסטוריה של מכבי חיפה. לא הרבה מועדונים זוכים לדבר כזה. זה אירוע ברמות הגובהות של הספורט. למכבי חיפה יש היסטוריה מפוארת, ואני בטוח שבקרוב ההיסטוריה הזאת תשוחזר ואני אזכה ליהנות ממנה גם כמנהל קבוצה. מכבי חיפה של השנים האחרונות היא קבוצה אחרת, כל הכדורגל הוא ספורט אחר יש לנו אצטדיון מפואר, אנחנו אימפריה ענקית".

המנכ"ל אסף בן דב: "זה מרגש בצורה בלתי רגילה. יש כאן אגדות כדורגל. רואים כאן דרך שהיא ייחודית בכדורגל הישראלי. יש בסרט הזה ניצחונות, הצלחות, וגם הרבה כישלונות וטרגדיות, אבל יש בו הרבה אהבה, יושרה ותשוקה למשחק. אנחנו פה בשביל לנצח ולהביא תארים. אבל מעבר להכל, אנחנו פה בשביל המשחק עצמו. מכבי חיפה זה המועדון הגדול בכדורגל הישראלי".

עוזר המאמן איתי מרדכי: "יש למכבי חיפה חלוצים טובים. בשנה שעברה הם לא כבשו הרבה, אבל אני בטוח שהם יתנו את התפוקה שלהם. בשבילי מכבי חיפה זה בית. גדלתי פה, התחנכתי, התבגרתי כאדם. זה מועדון ענק וברמה ישראלית מועדון גדול שמחבר בין אנשים, קהלים, תרבויות וקהילות. המועדון הזה רק הולך ומתעצם כל הזמן וזה אומר הכל. אנחנו מקווים שבשנה הבאה נעשה צעד קדימה. מעבר לתוצאות, אנחנו רוצים לראות קבוצה שמשחקת כדורגל טוב וחיובי. אי אפשר לשכוח שלאורך 100 שנה, מכבי חיפה שיחקה כדורגל מהנה וטוב והביאה הרבה קהל למגרשים וקודם כל אנחנו רוצים להגיע לזה".

שחקן מכבי חיפה רמי גרשון עם אריק בנאדו, דודו אוואט. אדריאן הרבשטיין
רמי גרשון בשיחה עם אריק בנאדו ודודו אוואט/אדריאן הרבשטיין
זאהי ארמלי, שלמה שרף, איתי מרדכי בהקרנת הסרט של מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
זאהי ארמלי, שלמה שרף ואיתי מרדכי/אדריאן הרבשטיין
אסף בן דב, יעקב שחר בהקרנת הסרט של מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יעקב שחר ואסף בן דב/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully