וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטן: "הסגל לא סגור", מדוע הירוקים יערכו שני משחקי אימון ביום אחד?

4.7.2018 / 9:30

מאמן מכבי חיפה דיבר על ההכנות לעונה המתקרבת: "בקרוב נדע איפה אנחנו עומדים". ההולנדי החליט לערוך שני משחקים במחנה בהולנד בזה אחר זה. הכנה: 0:4 לירוקים על איכסל, צמד לוייסמן

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: תומר לוי

בווידאו: בני סכנין פותחת את עונת 2018/19

מכבי חיפה הודיעה אתמול (שלישי) על קיום שלושה משחקי אימון במחנה האימון שתערוך בהולנד, הראשון ביום השלישי של המחנה ושני המשחקים האחרים יתקיימו סמוך זה לזה, מה שהעלה לא מעט סימני שאלה בקרב השחקנים. בחיפה הסבירו אתמול: "המשחק הראשון יכלול את ההרכב הראשון ומחליפים. רוטן ביקש לערוך את שני המשחקים הבאים במקביל כדי ששחקני ההרכב השני ישחקו 90 דקות. אחרי המשחק הזה יתקבלו החלטות לגבי עתידם של מספר שחקנים". חיפה תצא למחנה ביום שני הבא, 9 ביולי. כעבור יומיים תפגוש את בארלו מהליגה השלישית. ב-18 ביולי היא תנעל את המחנה מול ספרטה רוטרדם, משחק שבו יפתחו שחקני ההרכב הראשון, ומול RKC וואלוויק, בו יפתחו שחקני ההרכב השני.

במועדון אישרו כי ייתכן שקלאוס לא ייצא למחנה האימונים בהולנד. כזכור אתמול עלה רעיון במועדון לפיה היווני לא ימריא ואם לא יימצא קבוצה יישאר בארץ ויערוך אימוני כושר. המשא ומתן עם עמית זנטי נמשך וההערכה היא שיחתום לשלוש שנים. גם סינטאיהו סלליך יחתום רשמית בקרוב.

הירוקים ערכו הבוקר אימון פתוח לתקשורת, לראשונה אחרי כשנה בה האימונים בכפר גלים היו סגורים, ורוטן מסר כמה מילים לגבי העונה המתקרבת. "כולם חזרו כשירים, אף אחד לא פצוע וזה חשוב בהכנה", אמר ההולנדי, "מה שעשינו בעשרה הימים הראשונים היה להתחיל לעבוד ובשבוע הבא נרים את האינטנסיביות. בינתיים אני מרוצה מההכנה, בסוף קדם העונה נראה איפה אנחנו עומדים. כולם יודעים שהסגל הזה עוד לא סגור, אבל הוא יהיה".

עוד בנושא

היריבות של מכבי חיפה במחנה: ספרטה רוטרדם וקבוצה מהליגה השלישית
מכבי חיפה: ציפייה ל-16 אלף מנויים. קלאוס עשוי להישאר בארץ בזמן המחנה
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן. אדריאן הרבשטיין
עוד עונה יוצאת לדרך. פרד רוטן, הבוקר/אדריאן הרבשטיין

במשחק אימון שנערך היום הביסה מכבי חיפה את הפועל איכסל .0:4. כבר בדקה ה-20 הירוקים הובילו מצמד של שון וייסמן, ועד הסיום הספיקו לכבוש גם מוחמד עוואד וסאן מנחם.

ההרכב שפתח: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, נטע לביא, גל אלברמן, סינטאיהו סלליך, שלומי אזולאי, מוחמד עוואד, שון וייסמן.

מנהל מקצועי מכבי חיפה מו אלאך, המנכ"ל אסף בן דב. אדריאן הרבשטיין
מו אלאך ואסף בן דב/אדריאן הרבשטיין
שחקן מכבי חיפה רמי גרשון. אדריאן הרבשטיין
רמי גרשון פותח עונה/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully