וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ציפייה ל-16 אלף מנויים. קלאוס עשוי להישאר בארץ בזמן המחנה

2.7.2018 / 9:54

מכירת המנויים של הירוקים החלה. ניסיון להתיר את חוזהו של היווני עד המחנה, אחרת תישקל אפשרות להשאירו לאימוני כושר בישראל. ברביעי: משחק אימון מול הפועל איכסל. קאניוק הוצע

צילום: שלומי גבאי עריכה: מתן חדד

בעוד שבועיים בדיוק תצא מכבי חיפה למחנה האימונים שלה בהולנד, ועד אז היא מקיימת מחנה אימונים קצר בישראל. אתמול (ראשון) התכנסה הקבוצה למחנה שיימשך עד יום רביעי ויינעל במשחק אימון מול הפועל איכסל. השחקנים לנים בבית מלון במרכז קסטרא ונחים בו בין האימונים. הצוות המקצועי אסר הכנסת טלפונים למתחם במהלך האימונים והארוחות. עאיד חבשי וניקיטה רוקאביציה יצטרפו מחרתיים.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מכבי חיפה פתחה את המחנה בכפר גלים. קוסטדינוב נמכר לארסנל טולה
מכבי חיפה תציע למו אלאך חוזה לעונה נוספת

שחקן מכבי נתניה, ניקו אולסק. ברני ארדוב
ניסיון לקדם את העברתו. ניקו אולסק/ברני ארדוב

היום תחל מכירת המנויים. במועדון מצפים ל-16 אלף כאלה. בעונה שעברה נמכרו 16,700. השבועיים הראשונים למכירה (עד 17 ביולי) יהיו מיועדים רק למי שמחדש מנוי. מחירי המנויים עבור המחדשים לא ישתנו. לאחר תקופה זו, תיפתח המכירה למשדרגי מנוי. בשלב האחרון תיפתח המכירה לקהל הרחב. מחדשי המנוי יקבלו הזמנה לסרט "מכבי חיפה - מאה שנים ראשונות" שיוקרן בחודש הבא במרכז קריגר.

אחרי הפרידה מהקשר גיורגי קוסטדינוב, מכבי חיפה רוצה לקדם את עזיבת קלאוס. כך, היא תישאר עם חמישה זרים ותנסה לצרף זר שישי עד המחנה. אם קלאוס לא ימצא קבוצה ייתכן שהוא יישאר בארץ ויערוך אימוני כושר. כפי שפרסמנו, יניב בריק אמור לעבור השבוע למכבי נתניה בעסקה שבה מכבי חיפה לא תקבל דמי השבחה בשלב הראשון, אלא פיצוי אם השחקן יאריך את חוזהו בעיר היהלומים. בחיפה מנסים לקדם גם את עסקת ניקו אולסק. בימים האחרונים עלה שמו של גידי קאניוק. יחד עם זאת, הדבר יהיה רלוונטי רק אם ישוחרר בחינם.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully