וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פתחה את המחנה בכפר גלים. קוסטדינוב נמכר לארסנל טולה

1.7.2018 / 11:05

הבולגרי עבר לקבוצה הרוסית תמורת 200 אלף יורו. סוכמה סופית העסקה עם סלליך. השחקנים החלו במחנה סגור. במועדון הבהירו לחיל רומרו: נלך על קשר אחר. הקשר: "כבר הסכמתי להצעה"

צילום: שלומי גבאי עריכה: מתן חדד

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות שלה לקראת היציאה למחנה האימונים בהולנד ביום שני הבא. היום ייפתח מחנה האימון בישראל, שיימשך ארבעה ימים. הקבוצה תערוך שני אימונים ביום והשחקנים יישארו בכפר גלים בין האימונים. ביום רביעי אמורים להצטרף גם עאיד חבשי וניקיטה רוקאביציה.

הקבוצה הודיעה היום על מכירתו של גיורגי קוסטדינוב לארסנל טולה הרוסית תמורת 200 אלף יורו. בין הצדדים תיווך ניר קרין. לעומתו, קלאוס ישוחרר ללא תמורה אם תהיה קבוצה שתסכים לשלם את שכרו. מאבוקה, דוס סנטוס, ריינן וקראמר הם ארבעת הזרים של הקבוצה ואליהם יצטרף גם קשר אחורי. קאיו נשאר בשלב זה בסגל. על השחקנים נאסר להכניס טלפונים ללובי.

עסקת הארכת החוזה של סינטיאהו סלליך סוכמה בסוף השבוע וההערכה היא שעד סוף השבוע ייחתם ההסכם. סלליך קיבל חוזה לשנתיים תמורת שכר של 200 אלף דולר לעונה, לא כולל מענק שיקבל במועד החתימה בגובה 80 אלף דולר.

בינתיים, אחרי שבמועדון אישרו שנערך משא ומתן עימו, הוחלט לוותר בשלב זה על הקשר גסטון חיל רומרו. סוכנו שוחח ביום חמישי עם ראשי המועדון והודיע שקיבל את ההצעה, אך במועדון השיבו כי יחתימו שחקן אחר. חיל רומרו אמר לוואלה! ספורט: "הסוכן שלי שוחח עם מכבי חיפה. קיבלתי את ההצעה שלהם ורציתי ללכת, אבל כעת אסתדר עם בלגראנו". בחיפה התעניינו גם באפונסו טיירה מעירוני קרית שמונה, שדורשת פיצוי גבוה. כעת אלאך מנסה לסכם עם המועמד המוביל שלו ברשימה. ההערכה היא שהקשר האחורי יגיע עוד לפני המחנה.

מכירת המנויים שהייתה אמורה להיפתח היום נדחתה בשל צום י"ז בתמוז. מכבי חיפה הודיעה כי המכירה תיפתח מחר.

עוד בנושא:

אוהדי הפועל חיפה מבקשים: יציע על שמו של רובי שפירא
מו אלאך: "יודעים מה הצרכים שלנו. אני בוחר באיכות על פני מהירות"
דיווחים ביוון: סוכניו של קלאוס מנסים לשדך אותו לפנאתנייקוס

שחקן מכבי חיפה גיורגי קוסטדינוב. ברני ארדוב
עזב אחרי עונה אחת בלבד. קוסטדינוב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully