וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים ביוון: סוכניו של קלאוס מנסים לשדך אותו לפנאתנייקוס

החלוץ היווני של מכבי חיפה הוצע למועדון הפאר היווני ועשוי להתאחד עם המאמן יורגוס דוניס, אצלו כיכב בעונת 2012/13 עם 22 שערים במדי פאוק סלוניקי. החוזה הגבוה ממשיך להוות מכשול

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

האם מכבי חיפה תצליח להיפרד מסטפנוס אתנסיאדיס לפני היציאה למחנה האימונים? הירוקים מחכים לקבוצה שתוכל להתקרב לעמידה בעלויות השכר שלו, המוערך בכ-550 אלף יורו לעונה, ועל פי דיווחים ביוון, הישועה שלהם עשויה להגיע מכיוון פנאתינייקוס.

סוכניו של קלאוס בן ה-29 (שער אחד ב-16 משחקים בליגת העל) הציעו אותו לפנאתינייקוס, שנמצאת תחת אמברגו העברות ולא יכולה לשלם על שחקנים חדשים. מועדון הפאר היווני קיווה לצרף את החלוץ הספרדי פדרו קונדה, אבל אין לו אפשרות לשלם מיליון יורו לפאס יאנינה, וכך האופציה של קלאוס, שלא כוללת דמי העברה, עלתה על הפרק.

החלוץ היווני מעוניין לחזור הביתה ולהתמקם באתונה, על פי רצונה של בת זוגו. אסטרס טריפוליס לא יכלה לעמוד בדרישות השכר שלו והציעה כמחצית הסכום, ונציגיו של קלאוס מקווים כי אולי פנאתינייקוס תוכל להוות פתרון, למרות הבעיות הכלכליות שלה. מי שעשוי לקדם את המהלך הוא יורגוס דוניס, האיש שצפוי להתמנות למאמן פנאתינייקוס בימים הקרובים, שכן בעונת 2012/13 בה אימן את פאוק סלוניקי, קלאוס כיכב אצלו עם 22 שערים ושמונה בישולים ב-36 משחקים.

עוד בנושא

מכבי חיפה יוזמת: התקנה שתאפשר להחתים זר צעיר בקבוצה הבוגרת
מתגבש רוב להעברת התקנה שיוזמת מכבי חיפה: "אין סיבה שלא תעבור"
מכבי חיפה החלה במשא ומתן עם הקשר הארגנטינאי חיל רומרו

שחקן מכבי חיפה קלאוס. קובי אליהו
סוף סוף נמצא פיתרון למכבי חיפה? קלאוס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully