וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבירים הילוך: מכבי חיפה החלה במגעים עם הקשר הארגנטינאי חיל רומרו

18.6.2018 / 7:16

הקשר ששייך לאסטודיאנטס בין המועמדים המובילים לקבוצה, סוכנו: "חיפה מעוניינת, טרם התקבלה ההצעה הרשמית". אם ורד יצטרף, קאיו שייצא למחנה צפוי להישאר בסגל עד תום העונה

יוסי ציפקיס

מכבי חיפה החלה במגעים עם הקשר הארגנטינאי חיל רומרו. במועדון אישרו כי הקשר האחורי בן ה-25 הוא אחד המועמדים המובילים לתפקיד הקשר האחורי. המנהל הטכני מוחמד אלאך צפה בשחקן לפני יציאתו לחופשה ובמהלך השבוע תתקבל החלטה סופית לגביו. סוכנו, הרנן ברמן, אישר לוואלה! ספורט כי מכבי חיפה רוצה את הקשר אך הוסיף כי טרם התקבלה ההצעה הרשמית לגביו. יש לציין כי חיל רומרו מחזיק בהצעה נוספת, מקבוצת בלגרנו הארגנטינאית.

רומרו, או בשמו המלא גסטון חיל רומרו, נחשב בתחילת דרכו לכישרון גדול באסטודיאנטס ובסוף 2015 היה על סף מעבר לריבר פלייט, אבל העסקה לא יצאה אל הפועל ופציעות עיכבו את ההתקדמות שלו. רומרו ערך את הבכורה בקבוצה הבוגרת של אסטודיאנטס במרץ 2012. אחרי ארבע שנים ו-105 הופעות, יצא לשתי תקופות השאלה קצרות בראוסארי וסנטרל ובאוניברסידד קתוליקה מאקוודור, לפני שחזר לאסטודיאנטס. בינואר האחרון שוב הושאל, הפעם לפטרונאטו, במדיה רשם העונה 12 הופעות בליגה הראשונה בארגנטינה. בעבר שיחק גם בנבחרת ארגנטינה עד גיל 20.

עוד בנושא:

טביב מוכן להתגמש עם מכבי חיפה בעניין ורד. הפערים עדיין גדולים
מכבי חיפה תפגוש את ר.ק.ס ואלווייק למשחק אימון ב-18 ביולי

שחקן אטודיאנטס גסטון חיל רומרו. צילום מסך
החיזוק הבא של חיפה? חיל רומרו/צילום מסך

במכבי חיפה אישרו אתמול כי מקורביו של החלוץ טל בן חיים הציעו אותו לקבוצה. החלוץ אמנם נמצא במגעים לעזיבת ספרטה פראג, אולם במכבי חיפה אמרו אתמול כי בשלב זה לא הוגשה כל הצעה רשמית על השחקן.

ומה עם עידן ורד? אלי טביב מוכן להתגמש בדרישות על השחקן, אך במכבי חיפה עדיין לא מוכנים לשלם את הסכום אותו הוא דורש על השחקן - 600 אלף יורו. יחד עם זאת, אם חיפה לא תמצא בקרוב שחקן כנף, היא תגביר את המאמצים לצרפו. הרשימה הסופית לגבי היציאה למחנה שיתקיים בין ה-9 ל-20 ביולי תתפרסם בקרוב וההערכה היא שקאיו ייכלל בה. אם ורד יגיע, נראה כי לא יצטרף קשר זר נוסף והברזילאי יישאר בסגל.

יניב בריק אמור לעבור למכבי נתניה עם או בלי קשר לעסקת ניקו אולסק, שמתעכבת. מוחמד אבו פאני מנהל מגעים מתקדמים עם הפועל חדרה אך מחזיק בהצעות נוספות. גם בני יהודה התעניינה בשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully