וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב מוכן להתגמש עם מכבי חיפה בעניין ורד. הפערים עדיין גדולים

17.6.2018 / 8:55

המסר שהועבר לירוקים: בית"ר ירושלים מוכנה למכור את הקשר ב-600 אלף יורו, אך שחר לא ישלם את הסכום הזה. במכבי חיפה רואים את טיירה מצטרף, אך יגישו הצעה רק אם יועמד למכירה. זנטי עשוי לחתום עוד השבוע

יוסי ציפקיס

אלי טביב מוכן להתגמש בדרישותיו מול מכבי חיפה (מיליון יורו) בעניין הקשר עידן ורד. מקורבים לעסקה סיפרו הלילה (ראשון) כי ורד ישחק בעונה הבאה במכבי חיפה או בבית"ר ירושלים, כשבעלי בית"ר מוכן להסתפק גם ב-600 אלף יורו. ראוי לציין כי גם את הסכום הזה מכבי חיפה לא מוכנה לשלם, אך המגעים יימשכו השבוע.

פרד רוטן ומוחמד אלאך ייפגשו השבוע. המנהל הטכני יהיה נוכח גם בבדיקות הדם שיערכו השחקנים, החל מיום שלישי, לקראת פתיחת האימונים ביום ראשון. רוטן אמור לנחות בסוף השבוע. לאחר ההתקרבות עם עמית זנטי, במועדון מקווים שיחתום על החוזה החדש, לשלוש שנים, עוד השבוע. עם סינטאיהו סלליך אין התקדמות. ההצעה לקשר, הקדמת המענק ושדרוג של 10 אחוז המובטח לו במסגרת החוזה, היא ההצעה האחרונה מבחינת נשיא המועדון יעקב שחר. סלליך עצמו שוהה בחו"ל ועדיין לא החליט כיצד להגיב.

בנוגע לקשר האחורי, במכבי חיפה היו מאוד רוצים לראות את אפונסו טיירה מצטרף, אך לא יפנו לקריית שמונה לפני שיקבל אור ירוק לעזוב. הדבר יהיה רלוונטי רק אם מכבי חיפה לא תמצא קשר אחורי קודם לכן.

עוד בנושא
מכבי חיפה תפגוש את ר.ק.ס ואלווייק למשחק אימון ב-18 ביולי
דיווח בטורקיה: פרדראג ראיקוביץ' מועמד להצטרף לפנרבחצ'ה
בית"ר ירושלים: האופציה על סירושטיין מומשה, סוכמה העברת אינברום

שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד. ברני ארדוב
המגעים יימשכו השבוע. עידן ורד/ברני ארדוב

מכבי חיפה קיבלה לפני כמה ימים הצעה רשמית מקבוצת ארסנל טולה הרוסית על גיורגי קוסטדינוב. הרוסים מסרבים לשלם על הבולגרי ובמועדון טוענים כי ההצעה לא רלוונטית כרגע.

* הקבוצה הודיעה היום (ראשון) על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת הפרסום והתקשורת "פובליסיס", שעובדת עם כמה מגופי הספורט המובילים בעולם. מטרת השת"פ: לגבש תוכנית אסטרטגית בתחומי השיווק והתקשורת. "כמו כל מותג מוביל, אני נעזרים בשירותיהם של בעלי מקצוע לבנייה ויישום של תוכנית שיווקית-תקשורתית-אסטרטגית שתחדד את סיפור המותג ואת מערכות היחסים שלו עם בעלי העניין שלו", מסר מנכ"ל המועדון אסף בן דב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully