וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: האופציה על סירושטיין מומשה, סוכמה העברת אינברום

15.6.2018 / 15:37

שחקן הכנף ששייך לגנט, צפוי לעבור לקבוצה מהבירה. לוזון התעקש שסירושטיין יישאר וכעת תהיה לו האפשרות לשחק עם שלושה בלמים. בצוות המקצועי מזהירים ממכירת ורד: "תוביל לקריסה"

מערכת וואלה!

(עדכון ראשון: 9:54)

בית"ר ירושלים מימשה הבוקר (שישי) את האופציה שהייתה לה על מיקי סירושטיין והוא יישאר בבירה גם בעונה הבאה. לבלם הייתה עונה טובה והפך לבורג משמעותי בסגל הבית"רי, והמאמן גיא לוזון התעקש כי יישאר וימשיך להיות שחקן משמעותי גם בעונה הקרובה. כעת תהיה ללוזון האפשרות לשחק גם בשיטה של שלושה בלמים, אם יציב לצד סירושטיין את טל כחילה ואת קרלוס קוויאר, שהגיע הקיץ מעירוני קרית שמונה.

שחקן נוסף שכנראה ילבש צהוב בעונה הבאה הוא אור אינברום. פרטי העסקה סוכמו עקרונית וייתכן מאוד שבתחילת השבוע הבא הוא יוכרז כשחקן בית"ר ירושלים. אינברום שיחק בחצי העונה האחרונה כמושאל מגנט למ.ס אשדוד.


עוד בנושא

עידן ורד: "כל עוד זה תלוי בי אני רוצה להישאר בבית"ר ירושלים"
הקרב האמיתי של גיא לוזון: סיכום אימון הבכורה של בית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים: "האוהדים עושים טעות, הם נותנים לטביב תירוץ למכור את סאבו או ורד"

אלון תורג'מן שחקן הפועל חיפה בין אנטואן קונטה (מימין) לבין מיקי סירושטיין. יוסי ציפקיס
תוגמל על עונה טובה. סירושטיין/יוסי ציפקיס

בקבוצה מתעסקים בימים האחרונים בעיקר בעידן ורד. הרחשים במועדון הם כי מאחורי הקלעים מנהל אלי טביב מגעים למכירת השחקן ועשוי למכור אותו למכבי חיפה תמורת סכום של לפחות חצי מיליון יורו. בצוות המקצועי התריעו אתמול מפני מצב כזה ואמרו: "מכירת ורד תרסק את הקבוצה, כל השחקנים המובילים כאן שוחררו, שיחרור של עידן יוביל לקריסה. הוא השחקן הכי משמעותי לעונה הבאה. לא כל שחקן יכול להתמודד עם הלחץ של בית"ר ירושלים ולהוביל".

ורד עצמו רוצה להמשיך במועדון אך בין השורות מבין לאן הדברים הולכים. סוכנו אבי נמני מעדכן אותו בכל הפרטים וההתרחשויות והוא גם מבין כי ישנו ניסיון למכור אותו. בשלב זה אלי טביב אינו מתכוון להביא כסף מהבית ותכנית הרכש של בית"ר מותנית במכירת שחקן. במידה וייכנס כסף ממכירת ורד או אפילו אריק סאבו, מי שעימם נמצאת בית"ר במו"מ הם לירוי צעירי ובן אז'ובל. טביב רוצה לרכוש את כרטיסו של גבי קניקובסקי מהפועל עכו אך השחקן משדר כי אינו מעוניין להגיע לבית"ר. גורם המעורה בפרטים אמר על כך: "במקרה של קניקובסקי טביב משלם על ההתנהלות שלו. הוא מוכן לשלם יותר מנתניה אבל השחקן מעדיף בשלב זה שלא להגיע ומנסים לשכנע אותו. פעם בית"ר הייתה בעדיפות ראשונה".

עורכי דינו של מרסל הייסטר ישלחו לקבוצה מכתב תגובה בשבוע הבא ובו יבהירו את עמדתם. הייסטר אמר אתמול כי במידה ועורכי דינו יורו לו כי עליו לחזור לבית"ר הוא יצטרף לאימונים. השחקן פגוע מאוד מהיחס של המועדון כלפיו בתום העונה וסיפר כי בתום העונה נתבקש להחזיר את הרכב והדירה ונאמר לו שלא ימשיך במועדון. בבית"ר מכחישים כי הדברים נאמרו להייסטר והבהירו כי החזרת הרכב והדירה הם הליך שיגרתי של שחקן שעדיין לא התקבל החלטה באם לממש את האופציה לגביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully