וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד: "כל עוד זה תלוי בי אני רוצה להישאר בבית"ר ירושלים"

14.6.2018 / 8:00

בשלב הזה הקשר נשאר, אך מבין כי עשוי להימכר: "אשתקד חוויתי את הרגעים הקשים בקריירה אך שמתי אותם מאחורי. כל עוד הדברים יהיו הגונים אני רוצה להישאר". ומה לגבי החיבור עם לוזון?

מערכת וואלה!

חוסר הוודאות בבית"ר ירושלים והחשש ממכירת חיסול לא גורמים לתחושות טובות במועדון. השחקנים עדיין מנסים לעכל את הסגל החדש ומקווים שיישמר, בצירוף חיזוק. אחד מהם הוא עידן ורד, שעבר עונה לא פשוטה, כולל סיום סוער. אמש (רביעי), בסיום האימון, התפנה לדבר על הסיטואציה בה הוא נמצא והצהיר: "אני נשאר בבית"ר ירושלים. יש לי חוזה ואני לא מתייחס לכל הרעשים מסביב. כל עוד זה תלוי בי והדברים יהיו הגונים אני רוצה להישאר כאן. אני נמצא במקום שהוא למעשה הבית שלי, כאן אני מקבל הכי הרבה תמיכה ואהבה וזה משהו שלא כל כך מהר מוותרים עליו. יש דברים שיצטרכו להסתדר ולהיפתר כי זאת גם הקריירה שלי, אבל מבחינתי אני עם הפנים קדימה עם ההכנות לאירופה".

בסוף השנה, כשהבנת שהדקות שלך הן בהתאם לחוזה היקר שלך, היית מתוסכל ורצית לעזוב.

"זה לא סוד שהתאכזבתי מאוד. אלו היו הרגעים הכי קשים בקריירה שלי, לא לשחק בחודש הכי משמעותי של הקבוצה, במאני טיים, כשנאבקים על התארים ובעיקר בגמר גביע. אבל אני עם הפנים קדימה, מתחילים עונה חדשה ואני עם כל האנרגיות להצליח עם בית"ר. אני מקווה שכל הסגל יישמר והקבוצה גם תתחזק ונוכל לעשות עוד עונה יפה, מגיע לאוהדים שלנו, שבעונה שעברה נתנו לנו גב וליוו אותנו לאורך כל הדרך ובסוף סיימנו בלי כלום ואיכזבנו אותם".

עוד בנושא:

הקרב האמיתי של גיא לוזון: סיכום אימון הבכורה של בית"ר ירושלים
פלג ואקפי חתמו בבית"ר ירושלים והשתתפו באימון פתיחת העונה
בית"ר ירושלים: "האוהדים עושים טעות, הם נותנים לטביב תירוץ למכור את סאבו או ורד"

שחקן בית"ר ירושלים, עידן ורד. ברני ארדוב
"כאן אני מקבל הכי הרבה תמיכה ואהבה וזה משהו שלא כל כך מהר מוותרים עליו". ורד/ברני ארדוב

על החיבור עם גיא לוזון אמר ורד: "אני וגיא בקשר כבר שנים, מאז הנבחרת האולימפית, ואני חושב שהוא מהמאמנים הטובים בארץ. הוא מתאים לבית"ר והיא מתאימה לו, יש לכולנו את הזכות להתאמן אצלו, ללמוד ולהשתפר כקבוצה ויחידים. אחת הסיבות שאני אופטימי לגבי העונה הקרובה זאת העובדה שהוא המאמן, הוא אחד שהשחקנים רוצים לנצח בשבילו ולתת הכל על המגרש".

ואי אפשר היה לסיים ללא חברו הטוב, איתי שכטר שעזב למכבי תל אביב: "זה לא סוד שמעבר לזה שהיה השחקן אולי הכי משמעותי כאן, היינו גם קרובים מאוד. שכטר הוא למעשה כמו אח שלי והבן אדם הקרוב אלי בשנתיים האחרונות. כבר באימונים הראשונים הוא חסר לי ולכולנו ואני מאחל לו בהצלחה באתגר החדש. הוא החלוץ הכי טוב בארץ ואבידה ענקית בשבילנו, לא יהיה קל למלא את החלל הזה".

עוד באותו נושא

הקרב האמיתי של גיא לוזון: סיכום אימון הבכורה של בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים עם עידן ורד. ברני ארדוב
"הוא החלוץ הכי טוב בארץ ואבידה ענקית בשבילנו". ורד עם שכטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully