וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "האוהדים עושים טעות, הם נותנים לטביב תירוץ למכור את סאבו או ורד"

12.6.2018 / 8:45

הקבוצה תפתח היום את אימוניה (16:00) בחשש מתגובה של הבעלים למחאה המתגברת נגדו: "הוא רק צריך טריגר, אם יימכר אפילו שחקן אחד נוסף - זאת תהיה תחילת הקריסה". זעם על הייסטר שניתק קשר: "כדאי לו שלא יעשה דין לעצמו, על הפרת חוזה משלמים"

מערכת וואלה!

הפגנת אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתו של אלי טביב אתמול (שני) הייתה אולי הרצינית ביותר מבין כל המחאות הקיץ. לאחר המחאה מול ביתו של טביב המשיכו האוהדים אל ביתה של בתו, ליהי והדליקו שם אבוקות. לא ברור כיצד טביב יגיב לדברים, אך בשל לחץ בני משפחתו הוא מתהפך אחרי כל אירוע שכזה ובבית"ר אמרו אתמול: "האוהדים עושים טעות. לא נתפלא אם זה יהיה התירוץ למכור את סאבו או ורד, טביב צריך רק את הטריגר לעשות את זה והם נותנים לו את זה".

היום (16:00) תפתח בית"ר את אימוניה תחת גיא לוזון ועוזרו דוד מרטן. מי שצפויים להצטרף לאימונים הם מאמן השוערים משה בן דוד והמגינים דין אקפי ומתן פלג. כל תנאיו של אקפי סוכמו ואילו עם פלג אמור הכול להיסגר היום והוא יגיע לאימון, כמו גם אבישי כהן שלבית"ר יש אופציה עליו לעונה הקרובה ויהיה בסוג של מבחנים אצל לוזון. נכון לאתמול עדיין לא מומשה האופציה על מיקי סירושטיין ואם זה לא יקרה עד ה-15 בחודש, השחקן יחפש אופציה אחרת.

עוד בנושא

כ-200 אוהדים הפגינו מול ביתו של טביב והדליקו אבוקות
הזרים מתעכבים, אוחנה מוגבל, ברקת מחפש מתווה

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים עם אלי אוחנה. ברני ארדוב
קיבל טריגר לעוד מכירה? אלי טביב/ברני ארדוב

לוזון ביקש מטביב ומאלי אוחנה להשאיר את כל הסגל הקיים אך ספק גדול אם זה יקרה. המאמן משוכנע שעם צירוף מספר שחקנים זולים ניתן לעשות עונה טובה, אך הסגל הסופי יתבהר רק לאחר המשחקים באירופה. בצוות המקצועי אמרו אתמול: "שכטר, עזרא וכנראה גם קלאודמיר עזבו, שלושה שאחראים ביחד על משהו כמו 40 גולים בעונה שעברה, ולא צורף אף קשר או שחקן התקפה במקומם. זאת פשוט לא אותה קבוצה גם בסגל הנוכחי, אם ישמרו על כולם עוד אפשר לעשות משהו, אבל אם ימכרו אפילו שחקן אחד נוסף - זאת תהיה תחילת הקריסה".

בגזרת הזרים, יקוב סילבסטר ואנטואן קונטה נחתו בישראל ויגיעו לאימון הפתיחה, אריק סאבו וז'אורז'יניו קיבלו אישור להגיע באיחור. מרסל הייסטר עדיין לא ענה להודעות אנשי הקבוצה ובמועדון אמרו: "כדאי לו שלא יעשה דין לעצמו כי יש לזה מחיר, הוא תחת חוזה ועל הפרת חוזה משלמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully