וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים פותחת עונה: בלי זרים, טביב במגעים, פלג ואקפי צפויים להצטרף

11.6.2018 / 8:58

בית"ר תחל את אימוניה תחת גיא לוזון עם הרבה סימני שאלה: הזרים מתעכבים, אלי אוחנה מוגבל, ברקת מחפש מתווה. מתן פלג מראשון לציון ודין אקפי מרמלה צפויים להיות המגנים החדשים, מאמן השוערים משה בן דוד יחזור

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים צפויה לפתוח מחר (שלישי) את אימוניה תחת המאמן החדש גיא לוזון, אך עם סגל חסר מאוד ותחת הרבה מאוד סימני שאלה לקראת העונה הקרובה. אריק סאבו קיבל אישור להגיע בעוד מספר ימים, אנטואן קונטה מחלים מניתוח במיניסקוס, ואילו ז'אורז'יניו קיבל עוד שבוע בברזיל על מנת להמשיך בטיפולי הפיזיותרפיה. גורם בבית"ר אמר אתמול: "גם אם היה כסף לא היה יותר מדי מה להביא. הדבר החשוב ביותר זה שטביב ישמור על מי שכאן ולא ימכור כי אין תחליפים בשוק".


עוד בנושא
בית"ר ירושלים: וובה בראון וקניקובסקי על הכוונת, קלאודמיר יישאר?
בית"ר ירושלים הודיעה: דוד מרטן ישמש כעוזרו של גיא לוזון
קרלוס קוויאר: "החלום? לפרוש אחרי זכייה באליפות עם בית"ר ירושלים"

אלי טביב, אלי אוחנה, בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
אחד מחפש תשובות, לשני פשוט אין. אוחנה וטביב/יוסי ציפקיס

עם כל הכבוד לאימון הפתיחה, מה שמעסיק את כל בית"ר ירושלים זה מה הולך לעשות אלי טביב. נכון להיום בעלי בית"ר מתכוון שלא למכור אף אחד משחקני הסגל עד לאחר ההתמודדות באירופה אך לאחריה אמור להימכר לפחות שחקן אחד. במידה ותתקבל על עידן ורד או אריק סאבו הצעה לרכישה בחצי מיליון יורו ומעלה, הם יימכרו במיידית אך בשלב זה אין הצעה כזאת. במקביל, תצרף הקבוצה בשלב זה אך ורק שחקנים דרג ב' ובעלות ברוטו של עד חצי מיליון שקל לשחקן.

מתן פלג מראשון לציון ודין אקפי ששיחק בעונה האחרונה בבית"ר ת"א\רמלה צפויים להיות שני המגינים המחליפים של בית"ר במקומם של עופר ורטה ושון גולדברג שעזבו, אחרי שהתנאים עמם סוכמו. בבית"ר מקווים כי מרסל הייסטר יגיע היום לישראל לקראת האימונים מחר אך מוכנים לכל תרחיש.

בבית"ר רוצים להשלים את הצוות המקצועי ומי שעשוי לחזור למועדון הוא מאמן השוערים משה בן דוד. בן דוד היה בעבר כ-11 שנים בבית"ר אך עזב ב-2014 וכעת עשוי לחזור לצוות. דודו דהאן מנהל מגעים עם בית"ר על מספר משחקניו, ביניהם בן אז'ובל ורם שטראוס, אך אלי אוחנה מאוד מוגבל כרגע בהתקדמות שלו עד אשר יבין מאלי טביב כיצד הוא מתכוון לפעול.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
תמונות סטילס של ניר ברקת וואלה טוק יעקב אילון 4.5.17. צילום: יותם רונן, יותם רונן
ממשיך לגייס, מבקש מחיר נורמלי. ברקת/יותם רונן, צילום: יותם רונן

טביב עצמו מנהל מגעים עם מספר רוכשים פוטנציאליים אך בשלב זה הדברים באוויר, כמו גם אופציית המתווה של ראש העיר ניר ברקת, שעדיין מנסה לגייס קבוצת אנשי עסקים שתתפעל את בית"ר בעונה הקרובה אך יעשה זאת בתנאי שיקבל תג מחיר ריאלי. האוהדים עצמם לא מוכנים לקבל את המצב הנוכחי והערב שוב יגיעו לביתו של טביב בכפר שמריהו ולחנויות של אשתו על מנת להפגין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully