וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: וובה בראון וקניקובסקי על הכוונת, קלאודמיר יישאר?

5.6.2018 / 15:02

בבית"ר רוצים לצרף קשר אחורי ושחקן כנף ולוקחים בחשבון טרייד עם הפועל באר שבע או מכבי תל אביב. ללא הזרמת כספים של טביב הקבוצה לא תוכל לשמור על הסגל הנוכחי ותיאלץ למכור או לשחרר לפחות שחקן בכיר אחד

יח"צ - חד פעמי

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב מנהל בשבועיים האחרונים מגעים עם מספר רוכשים פוטנציאליים, אך כרגע לא נראה שתהיה למועדון קבוצה ראויה להתמודד במסגרת מוקדמות הליגה האירופית שיחלו בחודש יולי. בעוד שבוע תפתח בית"ר את אימוניה בסגל דליל ועם הרבה מאוד סימני שאלה בנוגע לאלה שיישארו ולאלה שיצטרפו. בבית"ר הביעו היום חשש ואמרו: "אנחנו רחוקים מבניית קבוצה ראויה או דומה לשנה שעברה, כרגע מתעניינים אך ורק בשחקנים זולים או בכאלה שיוכלו להגיע בטרייד וישתתפו בשכרם".

כשמדברים על טרייד האפשרויות של בית"ר הן בעיקר מכיוון הפועל באר שבע ומכבי תל אביב. אם אריק סאבו יימכר בסופו של דבר לבאר שבע, בית"ר עשויה לבקש את וובה בראון ולדרוש כי באר שבע תשתתף בשכרו, או בעיסקה אפשרית עם מכבי תל אביב על עידן ורד. מגעים החלו גם עם הקשר גבי קניקובסקי ששיחק בהפועל עכו בעונה האחרונה. גם רם שטראוס, בן אז'ובל ובן רייכרט הוצעו לבית"ר על ידי דודו דהאן, אך בשלב זה בבית"ר מתקשים להתקדם עד אשר לא יובהר סופית גובה התקציב ומידת ההשקעה של טביב.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים הודיעה: דוד מרטן ישמש כעוזרו של גיא לוזון
קרלוס קוויאר: "החלום הוא לפרוש אחרי אליפות עם בית"ר"

שחקני הפועל עכו, בן אז'ובל, גבי קניקובסקי מול שחקן מכבי נתניה, אביב אברהם. אדריאן הרבשטיין
מעכו לבית"ר? קניקובסקי ואז'ובל/אדריאן הרבשטיין

ז'אורז'יניו קיבל אישור להצטרף לאימוני הקבוצה באיחור של עשרה ימים. הקשר הברזילאי עובר טיפולי פיזיותרפיה אינטנסיביים במרפאה מיוחדת בברזיל ואמור לחזור כשיר לאימונים לקראת המשחקים באירופה. אגב, אם בית"ר תמכור את סאבו לא מן הנמנע כי תמומש האופציה על קלאודימיר. לבית"ר יש עד ה-15 ביוני לקבל החלטה לגבי הברזילאי, כמו גם לגבי מיקי סירושטיין. בבית"ר יצרפו גם מגינים מחליפים במקומם של שון גולדברג ועופר ורטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully