וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס קוויאר: "החלום? לפרוש אחרי זכייה באליפות עם בית"ר ירושלים"

החתימה בבירה ("זאת קבוצה שתמיד מתמודדת על תארים"), הטראומה בגמר גביע אופ"א ("בכיתי אז, ואם אצפה בזה שוב אבכה גם היום") והחלום לאמן את ריינג'רס. הבלם התראיין בסקוטלנד

צילום מסך

בגיל 36, אוטוטו 37, קרלוס קוויאר כבר רואה באופק את היום שאחרי הפרישה. עד אז, יש לו פנטזיה אחת: לזכות באליפות עם בית"ר ירושלים. "זאת קבוצה שתמיד נאבקת על האליפות. המטרה שלי היא לפרוש כאלוף והלוואי שאעשה זאת בבית"ר. אבל עם זאת, אני לא שולל את האפשרות להמשיך לשחק גם בעונה שלאחר מכן", אמר הבלם הספרדי הוותיק בראיון למגזין הסקוטי "סאנדיי ספורט".

בראיון עבר קוויאר בין תחנות הקריירה שלו, וציין את הקדנציה בריינג'רס, שנמשכה עונה אחת בלבד, כ"תקופה הטובה בחיי".

"זה הבית האמיתי שלי. הייתה לי שם את העונה הטובה בקריירה", ציין הבלם, "היה לי קשה כל כך לעזוב כי באמת האמנתי שאשאר בקבוצה עד היום האחרון שלי בכדורגל".

עוד בנושא

חן עזרא עבר בדיקות רפואיות בבאר שבע, יחתום לשלוש שנים
בית"ר ירושלים לז'אורז'יניו: מצא קבוצה חדשה או שתעלה ליציע
גילי לבנדה בראיון: "מאמין שעוד אחזור לבית"ר מהדלת הראשית"

קרלוס קוויאר שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
שאיפות גדולות בבית"ר. קוויאר במדי קרית שמונה/סוכנות ג'יני

במהלך אותה עונה זכה קוויאר עם ריינג'רס בגביע הסקוטי ובגביע הליגה הסקוטי, אולם הפסיד בגמר גביע אופ"א לזניט סנט פטרסבורג (2:0).

"מאז ועד היום אני לא מסוגל לצפות במשחק הזה. בכיתי אז, ואבכה גם עכשיו עוד יותר אם אצפה בזה. אחרי ההפסד הזה כעסתי מאוד, כי היינו קרובים מאוד לזכות. הייתה תחושת החמצה קשה".

קוויאר בירך את המאמן הנכנס של ריינג'רס סטיבן ג'רארד, ואמר שישמח לרשת אותו בעתיד. "אם היו קוראים לי לחזור לריינג'רס היום, הייתי חוזר בריצה. אם סטיבי ג'י ירצה, תתנו לו את מספר הטלפון שלי ותגידו לי שביקשתי שיתקשר", אמר בחיוך. "בכל מקרה, השאיפה שלי היא להחליף אותו ולהיות באותו תפקיד יום אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully