וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים לז'אורז'יניו: מצא קבוצה או שתעלה ליציע

2.6.2018 / 19:26

במועדון מעוניינים לחסוך את חוזהו של הברזילאי, אך בשלב זה לא מתכוונים לפצותו. מרסל הייסטר יקבל השבוע הודעה על מימוש האופציה עליו, הקבוצה מגלה ענין במגן מתן פלג מראשון לציון

עריכת וידאו:ניר חן

בבית"ר ירושלים ממשיכים בהכנות לקראת פתיחת האימונים ב-12 ביוני ובימים אלה מקבלים החלטות סופיות בנוגע למצבת הזרים. בבית"ר החליטו כי הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו לא יהיה חלק מהסגל בעונה הבאה והודיעו לו כי אם לא ימצא קבוצה חדשה, הוא יעלה ליציע ובכל מקרה לא ישחק במדי בית"ר.

לז'אורז'יניו חוזה לשנתיים הקרובות בעלות של כ-1.5 מיליון שקלים לעונה. הפועל תל אביב מעוניינת בשחקן, אך בסכומים אחרים לגמרי ובבית"ר לא מתכוונים להשתתף בשכרו. השחקן נמצא בטיפולים בברכו בברזיל ובכל מקרה לא יהיה כשיר לסיבוב המוקדמות הראשון באירופה. ז'אורז'יניו רוצה להישאר לטיפולים בברזיל עד לסוף החודש, אך ייתכן שיקבל בימים הקרובים הודעה להגיע לפתיחת האימונים.

למעשה, היום חתומים בבית"ר שישה זרים ואם ז'אורז'יניו ישוחרר, המאמן גיא לוזון ירצה לצרף קשר אחורי. למאמן יש כמה אופציות של זרים על הפרק וכמו כן עדיין ישנה אפשרות כי קלאודמיר יישאר במועדון.

עוד בנושא:
גילי לבנדה בראיון: "טעינו בסיפור שכטר. מאמין שעוד אחזור לבית"ר מהדלת הראשית"
שגיב יחזקאל ומקס גרצ'קין ממכבי תל אביב על הכוונת של בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר לא מרפים מאלי טביב: הגיעו שוב לביתו ולחנות של אשתו
בבית"ר ירושלים מרוצים מההחתמה של גיא לוזון: "סוף סוף תהיה משמעות לאימונים"

שחקן בית"ר ירושלים ז'אורז'יניו עם שחקן עירוני קרית שמונה איסמעיל ריאן. סוכנות ג'יני
בבית"ר הבהירו כי לא ישחק אצלם. ז'אורז'יניו/סוכנות ג'יני

בבית"ר התקבלה החלטה לממש את האופציה על מרסל הייסטר ובמהלך השבוע יודיעו לו על כך באופן רשמי ויבקשו ממנו להתייצב לתחילת האימונים. השחקן עצמו בודק עם עו"ד בקרואטיה האם חוזהו חוקי וטען בפני אנשי בית"ר כי האופציה היא רק אם שני הצדדים מעוניינים במימושה. בכל מקרה בבית"ר ירצו למכור אותו במהלך העונה הנוכחית ולפני תום חוזהו או שיבקשו ממנו להאריך חוזה.

המאמן גיא לוזון ממשיך לבדוק אופציות של שחקנים זולים שיוכלו לאייש את סגל הקבוצה. בנוסף למקס גרצ'קין, המגן השמאלי שששיך למכבי תל אביב ושיחק העונה בהפועל ניר רמת השרון, בבית"ר בודקים מול הפועל ראשון לציון את האפשרות לצרף את המגן הימני מתן פלג. בבית"ר סבלניים בנוגע לעמדת המגן השמאלי השני, שכן בהסכם עם מכבי תל אביב קיים סעיף לפיו אם שון גולדברג יושאל שוב, זה יהיה רק אליהם. המאמן גיא לוזון יצרף בשבוע הקרוב עוזר מאמן ומאמן שוערים .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully