וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיב יחזקאל ומקס גרצ'קין ממכבי תל אביב על הכוונת של בית"ר ירושלים

31.5.2018 / 13:37

בבירה יבקשו מהצהובים שחקנים שלא צפויים להשתלב בסגל. קיצוצים בצוות הניהולי והמקצועי. גורם: "הופכים לקבוצה בלי שום כיוון". חנן אזולאי מונה במקום לבנדה למנהל המקצועי של הנוער

עריכת וידאו:ניר חן

בבית"ר ירושלים החליטו לקצץ את מצבת כח האדם במנהלה ובצוות המקצועי כאשר לשבוע הבא הוזמנו לשיחה המאמן המנטאלי יגאל הלל, מנהל הקבוצה אלי מנצור וכמו כן חנן קהלו, שמטפל בעניינים לוגיסטיים וצמוד לאלי טביב עוד מימיו בהפועל כפר סבא. לפחות שניים מבין השלושה צפויים לסיים דרכם במועדון כאשר בשלב זה הסקאוט ניר אפרתי ישמש גם כמנהל הקבוצה.

גורם במועדון אמר על ההתנהלות: "מה שקורה מסוף העונה זאת פשיטת רגל של המותג בית"ר ירושלים. מקצצים בכל מקום. גם כך היה כאן כח אדם מצומצם אז עכשיו בכלל לא יהיו אנשים. גם התקציבים לצוות מקצועי כמו עוזר מאמן ומאמן שוערים הם מאוד נמוכים. בית"ר אמורה להיות מותג ומועדון גדול ובמקום זה היא רק הולכת והופכת לסתם קבוצה בלי שום כיוון. עצוב לראות את ההשקעה והשדרה הניהולית-מקצועית שבונים במועדונים כמו כמו מכבי חיפה, מכבי תל אביב ובאר שבע כדי להבין איך המועדון הזה מידרדר לגמרי בקיץ הנוכחי".

עוד בנושא

בבית"ר ירושלים מרוצים מההחתמה של לוזון: "סוף סוף תהיה משמעות לאימונים"
ולדימיר איביץ' הוא מאמנה החדש של מכבי תל אביב, יוצג היום במסע"ת
בתום שלוש שעות: הסתיימה הפגישה של וילי רוטנשטיינר בהתאחדות

גיא לוזון, מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אין תקציב. גיא לוזון/אדריאן הרבשטיין

המאמן גיא לוזון ממשיך לראות שחקנים פוטנציאליים במחירים זולים. בשלב הזה, ללא שיחרור של שחקנים מהקבוצה המאמן לא יוכל להחתים אף שחקן בעל שיעור קומה, אפילו לא כאלה בעלי שכר של כ 120-150 אלף דולר לעונה. בבית"ר עשויים לבקש ממכבי תל אביב להשאיל שחקן או שניים ממנה כאשר השמות החמים הם של הקשר שגיב יחזקאל והמגן השמאלי מקס גרצ'קין, ששיחק בעונה האחרונה ברמת השרון. למעשה, כל מושאל שמכבי תל אביב תסכים להעביר לבית"ר ובמחיר זול במועדון עשויים לקלוט אותו.

בית"ר תממש את האופציה על מרסל הייסטר ובשלב זה תהיה עם שישה זרים חתומים (מרסל הייסטר, אנטואן קונטה, קרלוס קוויאר, אריק סאבו, ז'אורז'יניו, יאקוב סילבסטר). למועדון ישנה אופציה על קלאודמיר עד ה-15 לחודש וההחלטה הסופית לגביו תתקבל בשבועיים הקרובים. במידה וז'אורז'יניו יעבור להפועל תל אביב או שתימצא קבוצה שתרכוש את אריק סאבו או אנטואן קונטה, יתפנה מקום לזר והברזילאי עשוי להישאר במועדון. בן רייכרט הוצע למועדון אך בשלב זה בבית"ר לא מעוניינים בקשר. האופציה על מיקי סירושטיין צפויה גם היא להיות ממומשת.

בבית"ר יקבלו החלטות סופיות בנוגע לרכש רק כאשר אלי טביב יקבל החלטה בנוגע להשקעתו בקבוצה בעונה זאת. טביב מעורב בכל השיחות והמגעים עם שחקני רכש ועל אף שהודיע כי הוא זז הצידה, הוא צפוי להמשיך ולהיות מעורב גם בעונה הנוכחית.

עוזר מאמן מכבי תל אביב, חנן אזולאי. ברני ארדוב
חזר הביתה. אזולאי/ברני ארדוב

בנושא אחר, חנן אזולאי שאימן בעבר את הקבוצה מונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער במקומו של גילי לבנדה, שעוזב את המועדון. "חנן הוא איש בעל רקורד מוכח בתחום פיתוח שחקנים בגילאים השונים לרבות נבחרות ישראל הצעירות", נכתב בהודעה של הקבוצה מהבירה, "אזולאי כבר הוביל את המחלקה בעבר ותחת ידיו עברו והצליחו להתפתח מהמוכשרים שבשחקני המחלקה בשנים האחרונות. בין היתר אימן את הקבוצה הבוגרת שתי קדנציות".

לאחר המינוי אמר אזולאי לאתר הרשמי: "בית"ר ירושלים זה בית עבורי. תמיד כשנקראתי לסמל התייצבתי בשמחה ובגאווה. ההכשרה שלי היא לגדל ולפתח שחקנים בתוך מחלקת הנוער לרבות הבוגרת, ואשמח להמשיך את הדרך בה עברתי בעבר במועדון. אני רוצה להודות לאלי אוחנה על האמון במינוי שלי לתפקיד".

(עדכון ראשון: 6:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully