וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום שלוש שעות: הסתיימה הפגישה של וילי רוטנשטיינר בהתאחדות

האוסטרי שמועמד לתפקיד המנהל הטכני הרשים את חברי הפורום המקצועי של ההתאחדות. גורם: "פיליפו גאלי ינחת בחמישי וינסה לשכנע שהוא ראוי יותר לתפקיד, נמנה רק את הטוב ביותר"

וילי רוטנשטיינר בהתאחדות לכדורגל. מערכת וואלה!
רושם חיובי. רוטנשטיינר לוחץ את ידו של אוחנה/מערכת וואלה!

הוועדה לקביעת המנהל הטכני לנבחרות ישראל לקראת הכרעה סופית. היום (רביעי) אחר הצהריים נחת בארץ אחד משני המועמדים הסופיים של הוועדה לתפקיד, האוסטרי וילי רוטנשטיינר, הרצה בפני חברי הפורום המקצועי של ההתאחדות לכדורגל בראשות אלי אוחנה במשך שלוש שעות והותיר רושם חיובי.

כזכור רוטנשטיינר בן ה-56 מתמודד על התפקיד מול האיטלקי פיליפו גאלי שינחת מחר בישראל על מנת להיפגש אף הוא עם הוועדה. השניים כבר קיימו שיחות באמצעות הסקייפ עם חברי הוועדה ולאחר מכן זומנו לפגישות אישיות בארץ. בין חברי הפורום יש מחלוקת בנוגע למועמדים ויחד עם זאת יש רצון לקבוע את הזהות של המנהל הטכני בהסכמה המלאה.

מקורב לוועדה סיפר הערב כי "ההרצאה של האוסטרי היתה מרתקת. גאלי יצטרך לעבוד קשה מחר כדי לשכנע שהוא ראוי יותר לתפקיד. מדובר בשני מועמדים מהשורה הראשונה ואין ספק שנמנה רק את הטוב ביותר עבור הכדורגל הישראלי".

רוטנשטיינר לא עבד בשנה האחרונה. הוא שיחק בקבוצות קטנות באוסטריה, אימן את לינץ ושימש כמאמן הנבחרת הצעירה של אוסטריה. במקביל עבד גם כמנהל הטכני של נבחרת אוסטריה הבוגרת ובהמשך החזיק שנים ארוכות (2001-2017) בתפקיד המנהל המקצועי של הנבחרת. בתקופה הזו נקרא שש פעמים לשמש כמאמן זמני.

עוד בנושא:

פיליפו גאלי ו-וילי רוטנשטיינר מועמדים לתפקיד המנהל הטכני
ההתאחדות לכדורגל של איטליה המליצה על פיליפו גאלי

וילי רוטנשטיינר. מערכת וואלה!
מחר יגיע המתחרה שלו. רוטנשטיינר/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully