וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפו גאלי מועמד לתפקיד המנהל הטכני של נבחרת ישראל

לוואלה! ספורט נודע כי האיטלקי עשוי להתמנות לתפקיד ויגיע לישראל בקרוב. שיחק במילאן הגדולה של סוף שנות ה-80 ותחילת ה-90 ועבד במחלקת הנוער של הרוסונרי. גם ווילי רוטנשטיינר האוסטרי בתמונה

פיליפו גאלי שחקן מילאן. GettyImages
פיליפו גאלי בימיו כשחקן מילאן/GettyImages

פיליפו גאלי הוא אחד משני המועמדים לתפקיד המנהל הטכני של נבחרת ישראל, כך נודע לוואלה! ספורט. הוא צפוי להגיע בימים הקרובים לישראל על מנת להיפגש עם ועדת האיתור.

גאלי בן ה-55 שימש כמאמן קבוצת הנוער של מילאן בשנים 2006-2008 וכעוזרו של קרלו אנצ'לוטי בקבוצה הבוגרת. החל מ-2009 הוא עובד במחלקת הנוער של מילאן כמנהל טכני. אגב, בתקופה בה אימן את קבוצת הנוער של מילאן הוא הדריך שחקנים כפייר אמריק אובמיאנג, אלברטו פאלוסקי ומתאו דרמיאן.

כשחקן גאלי שימש כבלם וזכה עם מילאן בחמש אליפויות ושלושה גביעי אירופה. הוא לבש את מדי הקבוצה ב-325 משחקים בכל המסגרות ונחשב לשחקן חשוב ב"גרנדה מילאן" של סוף שנות ה-80 ותחילת ה-90.

עוד בנושא:
פיליפו גאלי בראיון מיוחד לוואלה! ספורט ב-2015

ווילי רוטנשטיינר בנבחרת אוסטריה ב-2006. AP
ווילי רוטנשטיינר/AP

יחד איתו אמור להגיע גם ווילי רוטנשטיינר. האוסטרי בן ה-55 שיחק בכמה קבוצות קטנות באוסטריה. בהמשך אימן את לינץ ובשנים 1999-2005 שימש כמאמן הנבחרת הצעירה של אוסטריה. במקביל עבד גם כמנהל הטכני של נבחרת אוסטריה הבוגרת ובהמשך החזיק שנים ארוכות (2001-2017) בתפקיד המנהל המקצועי של הנבחרת. בתקופה הזו נקרא 6 פעמים לשמש כמאמן זמני.

"הבחירה ביניהם לא תהיה קלה", אמר גורם בהתאחדות, "שניהם מועמדים טובים וראויים והמטרה היא למנות את אחד מהם עד השבוע הבא".

עוד נודע, כי ביממה האחרונה היו שני מועמדים נוספים על הפרק, מועמד הולנדי ומועמד גרמני שעבד לאחרונה בהונגריה, שביטלו את הגעתם ברגע האחרון בשל הצעות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully