וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפו גאלי ינחת בישראל בשישי. הממליצה: ההתאחדות האיטלקית

ההתאחדות הנפיקה כרטיס טיסה למועמד לתפקיד המנהל הטכני, שעובד מ-2009 במילאן. רוטשטיינר האוסטרי, שהגיע דרך המלצת הוועדה, יגיע כבר ברביעי. האיטלקי הגיע דרך המלצות שביקשה ההתאחדות מהתאחדויות באירופה

פיליפו גאלי. צילום מסך
ההתאחדות האיטלקית המליצה בחום. גאלי/צילום מסך

פיליפו גאלי, המועמד לתפקיד המנהל הטכני של נבחרות ישראל, ינחת בארץ ביום שישי - כך אישרו אמש בהתאחדות לכדורגל. גאלי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, הגיע בהמלצת ההתאחדות האיטלקית. הוא יהיה המרואיין השני מבין שני המועמדים הסופים לתפקיד. קודם לכן אמור להגיע לארץ גם ווילי רוטנשטיינר שינחת ברביעי. האיטלקי והאוסטרי הם בני 55 ובעל ניסיון רב בתחום האימון והנוער ובשלב זה יהיו המרואיינים היחידים לתפקיד.

בסוף השבוע, לאחר הראיונות עם השניים, יחלו בוועדה לדון במועמדותם. מתברר כי ההתאחדות לכדורגל פנתה לאופ"א ולהתאחדויות באירופה כדי לקבל המלצות על מועמדים. לאחר מכן יגיע המנהל הטכני החדש לארץ ויצטרף לוועדת האיתור שמונה חמישה חברים כדי לייעץ לה בנושא בחירת המאמן. רוני לוי יוזמן לוועדה ואחריו יגיע גם ניר קלינגר.

גאלי שימש כמאמן קבוצת הנוער של מילאן וכעוזרו של קרלו אנצ'לוטי בקבוצה הבוגרת. החל מ-2009 הוא עובד במחלקת הנוער של מילאן כמנהל טכני. בוועדת האיתור ראיינו מועמדים רבים לתפקיד, אך גאלי עלה לקו הגמר בגלל הרזומה שלו בעבודה עם מחלקה צעירה בסדר גודל של מילאן. הוא הדריך שחקנים כפייר אמריק אובמיאנג, אלברטו פאלוסקי ומתאו דרמיאן וכשחקן זכה עם מילאן בחמש אליפויות ושלושה גביעי אירופה. הוא גם נחשב לשם המוכר ביותר מבין חמשת המועמדים הסופיים מהם נבחרו שניים. רוטנשטיינר, שינחת לראיון ברביעי, לא עבד בשנה האחרונה. הוא שיחק בקבוצות קטנות באוסטריה, אימן את לינץ ושימש כמאמן הנבחרת הצעירה של אוסטריה. במקביל עבד גם כמנהל הטכני של נבחרת אוסטריה הבוגרת ובהמשך החזיק שנים ארוכות (2001-2017) בתפקיד המנהל המקצועי של הנבחרת. בתקופה הזו נקרא שש פעמים לשמש כמאמן זמני.

עוד בנושא

פיליפו גאלי מועמד לתפקיד המנהל הטכני של נבחרת ישראל
גאלי לוואלה! ספורט בראיון ב-2015: יוהאן קרויף, גמר 1994 ועוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully